Vertical^ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Nesten tusen kroner (950 kroner for å være eksakt) i pure profit Håper det bare ikke blir problemer. Bare venter på "Solbrillene passet ikke, kan jeg returnere solbrillene og få pengene tilbake?". Typisk min uflaks. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Da sier du at du mistet pengene på vei hjem fra skolen en dag. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Nesten tusen kroner (950 kroner for å være eksakt) i pure profit Håper det bare ikke blir problemer. Bare venter på "Solbrillene passet ikke, kan jeg returnere solbrillene og få pengene tilbake?". Typisk min uflaks. Steike. Enten så har dum kjøper, sinnsykt god å snakke for deg, eller så svindler du. Setter en tier på nr. 2. Da sier du at du mistet pengene på vei hjem fra skolen en dag. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=buHhIuYKuto Så dette på TV i stad... Det er... Legit... jeg vet ikke hva jeg skal tro. What the flying fuck Det finnes folk som har KJØPT dette her. hahahahahaha Endret 9. april 2013 av coyotemannen 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=rxmEXS94l18 Endret 9. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Går ikke an å bare høre på jazz da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Joda, det går fint. Har støtt på flere folk som ikke hører på annen musikk enn jazz. Litt som naboen min som nekter å innse at det finnes annen god musikk enn Mozart. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Har isolert meg de siste fem dagene og ikke gjort annet enn å jobbe med kreative prosjekter. Nå må jeg tilbake til virkeligheten, men det har vært veldig gøy og produktivt. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Har endelig fått rota meg til å fikse opp i hornrotet på bilen. Bytta ett, satt inn det som mangla, og rydda i kablene. Nå kan jeg endelig si klart i fra til idioter i trafikken igjen, og gjerne irritere dem en kilometer også, om det ikke plager så mange andre. Føles godt! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ahh, elsker jazz! Miles ,Coltrane og så videre og så videre.... Skulle konvertert til jazz for flere år siden!! Sjukt at du nevner jazz uten å nevne Django Reinhardt den feteste bada$$ bo$$en av dem alle. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Har endelig fått rota meg til å fikse opp i hornrotet på bilen. Bytta ett, satt inn det som mangla, og rydda i kablene. Nå kan jeg endelig si klart i fra til idioter i trafikken igjen, og gjerne irritere dem en kilometer også, om det ikke plager så mange andre. Føles godt! Idiot. Lenke til kommentar
SorteEnke Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ting som er hyggelig og gjør meg glad er når jeg er sammen med mine voksne barn... Barna mine er det beste som har skjedd meg...lell om det er 24 og 26 år siden de kom til verden... Og snart skal jeg bli bestemor... Det gleder jeg meg enormt mye til... 6 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Nøkkelen knakk inni tenningslåsen på skuteren. Men siden 70% av nøkkelen er inni der så kan jeg bare vri om tenninga med hva som helst. Slipper å tenke på nøkkel nå! Herlig. Holdt også på å tryne til helvete for det var en liten stripe med snø på veien, sklei til helvete sidelengs men datt ikke av og kjørte videre som en pro. Alt i alt, to hell i uhell i dag. Endret 11. april 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Nøkkelen knakk inni tenningslåsen på skuteren. Men siden 70% av nøkkelen er inni der så kan jeg bare vri om tenninga med hva som helst. Slipper å tenke på nøkkel nå! Herlig. Holdt også på å tryne til helvete for det var en liten stripe med snø på veien, sklei til helvete sidelengs men datt ikke av og kjørte videre som en pro. Alt i alt, to hell i uhell i dag. Da er det jo lett å stjele den? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Da er det jo lett å stjele den? Nyeste scooterne har Somalia cant touch this system så det er npz Endret 11. april 2013 av Kurio 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 DragonBall Z Abridged fra Team Four Star gjør meg glad. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Idiot. Deg om det. Enkelte sjåfører fortjener et signal i blant for å forhåpentligvis ta seg selv i skinnet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå