Zenzer Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Å få en haug med nystekte vafler på døren av ei eldre nakone som liker å stelle til litt:o) Endret 7. april 2013 av Zenzer 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Startet min egen SAMP-server. Gøy å ha noe å jobbe på utenom skolearbeid og... jobb. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Startet min egen SAMP-server. Gøy å ha noe å jobbe på utenom skolearbeid og... jobb. SAMP? Endret 8. april 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 SAMP? San Andreas MultiPlayer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 San Andreas MultiPlayer Høres alt for mye ut som LAMP/LNMP som også er en server-betegnelse. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Riktig stavelse er vel SA-MP og ikke SAMP. Bare for å være korrekt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det er slik det går når ungdommen nå til dags skal bruke ubetydelige forkortelser til alt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 *knis* Ja, dette var de mye bedre på før. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Då eg var ung, var det ingenting som heita Mo-beil telefon og essemess. Problemet ligger ikke i tid, det ligger i av at vi må fortelle folk å slutte å bruke egennavn som verb og substantiv, og slutte å bytte alle substantiv ut med akronymer. Tro det eller ei så var vi faktisk mye bedre på det "før". Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Å få en haug med nystekte vafler på døren av ei eldre nakone som liker å stelle til litt:o) Hva ville hun ha tilbake? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Penger igjen på skatten MOTHERFUCKERS!!!! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fikk igjen på skatti, no hara silikon i tatti. Føre varei små, men nå erei store å rå. Velkommen etter. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Handlet inn masse mat på tilbud idag, i tillegg til nye treningsklær. Pluss at det er sol og oppholds ute. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Thatcher er død Ja fy faen azz. Nå skal det feires!!! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) http://youtu.be/RnpyRe_7jZA Endret 8. april 2013 av Lami Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Brukte en liten halvtime på Finn for å legge ut en annonse på et par solbriller jeg aldri bruker. (Og har hatt lenge). Dagen etterpå er de solgt og jeg tjente nesten en tusenlapp. Hvorfor gjorde jeg ikke dette før!? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Brukte en liten halvtime på Finn for å legge ut en annonse på et par solbriller jeg aldri bruker. (Og har hatt lenge). Dagen etterpå er de solgt og jeg tjente nesten en tusenlapp. Hvorfor gjorde jeg ikke dette før!? TJENTE en tusenlapp? I avkastning? Eller solgte du for en bærumstier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå