Kaymeerah Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 får W7 og W8 gjennom dreamspark. Haha, og du påstår at du IKKE er poorfag. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 MSDNAA er greit nok, sikra meg både Office og Win 7 da jeg var student. Greit, jeg brukte Office én gang fordi jeg ikke likte det nye og reinstallerte Office 2003, men Win 7 er digg. Greit å ikke kjøpe seg blakk heller. Spesielt når alt man har er 2500 i måneden etter at husleia er betalt. Forøvrig er jeg glad over å komme tilbake på jobb i dag. Blir kos å se igjen folka og være sosial igjen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Visste ikke at de ga ut Office. Hos meg er det kun Windows og utviklingsverktøy, men det kan vel ha noe med utdanningen å gjøre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 foretrekker side brok Nais. Er ikke mange av oss føler jeg. *brofist* Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Microsoft som prøver å få oss datateknikere til å utvikle for Windows-plattformen, derfor gir de oss gratis tilgang operativsystemer, Visual Studio, database-programvare etc. etc. Dreamspark er det samme som MSDNAA (Microsoft Developer Network Academic Alliance) Trodde alle studenter fikk det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Trodde alle studenter fikk det? Dunno. Det er vel universitetet som må være medlem i MSDNAA, men jeg vet ikke hvilke studenter som får tilgang. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Det er vel fakultetet som må ta ansvaret for det. Om ikke skolens e-post adresser allerede er registrert som MSDNAA brukere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ellen Alliens musikk gjør meg glad og helt woozy inni meg! Og som bob og Diskutant liker jeg også Side Brok. De er spesielle. Spesielt det å se Skatebård DJ-e i en bakgård på Grønnland mens en hvit fyr med skokrem i trynet og fake rastafletter gir meg gratis øl! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Og som bob og Diskutant liker jeg også Side Brok. De er spesielle. Veldig spesielle, men veldig stilig! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Skulle ønske jeg også hadde sett de live men da de var på lost weekend på Askøy var jeg for liten + jeg ikke begynte å høre på dem før etter festivalen da faren min kom hjem med Høge Brelle. De har garantert vært i bergensområdet siden men jeg fikk de aldri med meg for det. Sånn hundre meter unna her jeg bor har noen skrevet Side Brok på asfalten i kritt, burde ha tatt bilde mens det var der for det var kjempekjekt å gå forbi Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Å spise mye mat en gang i blant gjør meg glad. Har akkurat spist 8 poteter og en hel boks med hakkebøff. Skal innrømme at jeg er litt i overkant mett, men det er fortsatt en herlig følelse! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Mitt livs største kjærlighet fyller 20 år i morgen. Tidenes beste pinball-maskin, Tilight Zone, ble lansert under Bally-labelen 05 mars 1993. Det er den legendariske Pat Lawlor står bak designet og gameplay, design og features står i en klasse for seg selv den dag i dag. Måtte vi få 20 nye herlige år sammen. http://www.youtube.com/watch?v=ipNSwzoHUL0 http://www.youtube.com/watch?v=LyI0c4sRN_w Endret 4. april 2013 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Side Brok er fete! De H-O-V-D-E-B-Y-G-D-A, de navne på den bygda som me alle elska EH, de H-O-V-D-E-B-Y-G-D-A, så viss du kan å stave så rop HOVDEBYGDA! 1 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Når musikk og det du styrar med berre passar heilt. Eventuelt når det berre er utruleg digg å høyre på musikk Also "– Eg rappar om kor flink eg er til å rappe, og at du er ein sau.". Gudnason om kva han anser som typisk hip-hop. Endret 4. april 2013 av Hestejente99 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 https://www.youtube.com/watch?v=GpkBtWlkOAo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå