Eplefe Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Fordelen med å være tante. Når de griner kan du bare gi dem fra deg og gå og gjøre noe annet. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Babyer gjør meg glad. Søte å se på Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Og jeg som svidde av 3600,- på 4 plagg i forrige uke :\ Haha, alltid morro å få seg klær til en billig penge Men siden du svidde 3600 kr så må du ha kjøpt deg merke klær vel? Forresten så kostet buksa jeg kjøpte 600 kr Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 WXGA-oppløsning gjør meg glad å se på. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 At det er stor sansynlighet for at vi kjøper en Peugeot 407 sedan, og vi får den hjem når den gamle bilen er på takst, så skal jeg få øvelseskjøre i den + Jeg fikk jobb på spar, i ferskvareavdelinga Jeg drikker blanding av sjokade og vaniljesaus! Life's good Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 At jeg har lappen og bil med greit lyd anlegg Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 At det er fredag, JAADDDAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 At det er fredag, JAADDDAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Nå som jeg har ferie merker jeg at jeg ikke er like glad over at det er fredag som når jeg er på skolen... Rart det der... Ferie i 10 dager til, og bare 2 dager til sesongstart Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Bare vent, fredagen vil bli høyt verdsatt etterhvert som du begynner på skole/jobb igjen. Egentlig av de bedre dagene i uka. Endret 8. august 2008 av Brian Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Bare vent, fredagen vil bli høyt verdsatt etterhvert som du begynner på skole/jobb igjen. Egentlig av de bedre dagene i uka. Fredag er ikke like verdsatt når man vet man jobber lørdag, i mitt tilfelle Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 At det er fredag og at jeg skal på prtiii i dag gjør meg glad Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Skal ut med jobben idag og spise og ta noen øl Gleder meg, får håpe jeg ikke blir like ille som på julebordet... Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Skal ut med jobben idag og spise og ta noen øl Gleder meg, får håpe jeg ikke blir like ille som på julebordet... haha, litt for mye på julebordet altså? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Akkevit og øl, aldri blande igjen, og spessielt ikke når jeg åpna med Cognac :S Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 hahaha ;ppp Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Aleine hjemme (eller, bror er her) i ei uke.. Mamma kommer da hjem med Red Bull og Snus fra Sverige Men faen, blir uvant å vaske klærne sine sjæl a Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Du trenger da ikke å vaske klær for bare ei uke (med mindre du bare har ei bukse) Fredag gjør meg glad. Selv om jeg ikke aner hva jeg skal ta meg til i helga.. stikke på feriehuset på Eide, eller være hjemme i byen ?:/ Med tanke på de gærne naboene kunne det sikkert vært lurt å komme seg vekk litt Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 L_C, hvor er du fra? siden du har feriehus i eide.. ;D Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Kristiansund, så det er ikke lange veien å reise Mest lyst å være sosial i byen i kveld egentlig, for i feriehuset har vi bare nrk og tv2 med snø på Jeg blir glad av at valpen min har sluttet å halte og kunne være med å gå tur med meg og den andre hunden min i dag før jobb (Vi går tur klokken halv syv hver morgen) Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Haha! Jobbet med deg tidligere "TAHA" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå