Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brokkoli må nesten smørdampes for å bli god, og da kan man liksågreit bruke asparges.

Hadde dog heller spist kveldsmaten din, istedefor spiste jeg en haug reste-fiskekaker som fikk meg til å lage ett innlegg i den andre humørtråden.

Lenke til kommentar

Brokkoli må nesten smørdampes for å bli god, og da kan man liksågreit bruke asparges.

Hadde dog heller spist kveldsmaten din, istedefor spiste jeg en haug reste-fiskekaker som fikk meg til å lage ett innlegg i den andre humørtråden.

Synes brokkolien er god med litt salt på. Asparges er også godt.

Hadde jeg ikke vært syk, så hadde jeg ikke spist så lett til kvelds. Bruker vanligvis å spise for eks. ostesmørbrød, spaghetti, nudler, tunfisk og ris eller bare noen brødskiver.

Fiskekaker og fiskeboller er ikke akkurat det beste som finnes, nei. Mye bedre med ordentlig fisk, slik som ørret, torsk og seifilet.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

- Yes!!!! Forfatterlærerne mine mente allerede at teksten min kan gis ut som roman for voksne på tross av at det var begrenset med hvor mange sider jeg kunne levere. Jeg fikk heller ingen negative tilbakemeldinger. Utrolig motvivert til å fortsette med dette.

- Endelig fått tilbake speilrefleksen min!

- Laptopen min er levert, og reparert.

- Ahhhh, snus!

- Sola kommer, blomstene titter frem. <3

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...