Carlgutt Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Dp9vG0tupHI http://www.justjaredjr.com/2013/03/07/justin-bieber-posts-picture-in-the-hospital-im-getting-better/ Si hva dere vil om gutten, men han står faen meg på. (Jadajda pengemaskin) Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Synes ikke Justin Bieber er så ille som alle skal ha det til, jeg. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Synes ikke Justin Bieber er så ille som alle skal ha det til, jeg. Hey, ikke diss Bieber -- kjekk fyr. Faen skjer me den der forsvaringen din av bibz? Har forøvrig samme forhold til han som jeg har til kristen lokalradio. Og det kan dere tolke på egenhånd. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Haha, huff. Litt random at jeg skrev de to samme dag kanskje. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Det var bare folk som er misunnelige som hater han eller har noe i mot han. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Faen skjer me den der forsvaringen din av bibz? Har forøvrig samme forhold til han som jeg har til kristen lokalradio. Og det kan dere tolke på egenhånd. Håper du har samme forhold som meg til kristen lokalradio da Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 YOOOOOOU know what day it is! It's FRIDAY FRIDAY gotta get down on fridayyyyy! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Det var bare folk som er misunnelige som hater han eller har noe i mot han. Du sympatiserer fordi du er like klein som Justin Bieber. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 World of Warplanes beta key. Aaaaaawyeah! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Jeg har verken HIV eller klamydia! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Da logger Primer4 sjoførservice av og tuner ut. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 fikk skjermbeskytteren på min S3 perfekt på, ingen boble, rusk eller skjeve kanter Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Er det i det hele tatt mulig? Jeg husker jeg prøvde et par ganger da jeg hadde iPhone, og jeg fikk det ALDRI til. Ble alltid en liten boble her eller der. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 joda, har fått det til 3-4 ganger, ble perfekt første gangen også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Det er Emma Watson, for den som skulle lure. Hun er alt for pen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hadde hun bare hatt ett litt mer utvikla hofteparti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå