Primer4 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Somregel så lenge du husker å låse rommet:p Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kan sikkert få en kompis til å flytte inn etterhvert, men å ha hele arealet for seg selv er bare maks digg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Sigvart Dagsland gjør meg ganske glad! Endret 5. mars 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dette skrev stavkirkenyter på twitter for noen dager siden. Det ser du som at dere to har noe tilfelles! k Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Dette skrev stavkirkenyter på twitter for noen dager siden. Det ser du som at dere to har noe tilfelles! det er et tegn fra oven Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kan sikkert få en kompis til å flytte inn etterhvert, men å ha hele arealet for seg selv er bare maks digg Jeg har 230 m^2 for meg selv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg har hele verden for meg selv. Faen... feil tråd. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg har 230 m^2 for meg selv. Vel, jeg betaler selv hehehe 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Vel, jeg betaler selv hehehe Lånekassen betaler for deg. Du kan alltids komme og bo i mitt slott. Du kan få ligge i sengen min. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Lånekassen betaler for deg. Du kan alltids komme og bo i mitt slott. Du kan få ligge i sengen min. De betaler litt, men jeg tjener i tillegg dobbelt så mye som lånekassen gir meg. Bare hvis du har himmelseng Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Fikk endelig oppgradert nettet i huset Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Fikk endelig oppgradert nettet i huset En dært sjalu. Vi flytter snart, og blir derfor nedgradert Men, på den lyse side får jeg nytt skjermkort og strømforsyning i morgen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg er så genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stor lekkasje her i vasken på badet, men har ikke stoppekran her oppe så jeg må gå til de som bor under, men da får jeg jo ikke noe vann i det hele tatt. Men siden det tydeligvis bare er varmtvann som lekker så stenger jeg selvfølgelig krana på varmtvannsberederen, og lekkasjen er helt borte! Nå er det litt stress å skru av og på den krana når jeg trenger varmtvann, men det er midlertidig Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Age of Empires 2 kommer i ny HD-versjon på steam, med achievements og alt mulig. Awesome!! Endret 7. mars 2013 av TMB 2 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 da må steam-konto opprettes ! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Age of Empires 2 kommer i ny HD-versjon på steam, med achievements og alt mulig. Awesome!! DET var kult! Så en "trailer-ish" video nå nettopp, jeg MÅ ha det! Høres sikkert banalt ut, men jeg har vært utrolig trøtt de siste ukene. Nå er jeg utrolig glad for at jeg kan legge meg. God natt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå