Gouldfan Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Piratpartiet er en gjeng åndsinger, produser åndsverk selv så skjønner du at det er greit med litt lovlig beskyttelse. Kan for all del komme mye godt ut av piratnedlastning, som at det har tvunget f.eks musikkbransjen til å fornye seg, men jeg synes det burde være opp til kunstnerene selv om de vil gjøre ting tilgjengelig gratis med en betal om du vil ting Greia med Piratpartiet, eller iofs også Piratbukta er at de ikke nødvendigvis er så for piratkopiering, men at bransjen og også politikken er så grenseløst gammeldags og med elendig teknologi.. Filmene kunne godt vært solgt for 5kr stk med en Flattr button feks, men gubbene er så gammeldags at de vil kreve inn tohundre for en avleggs dvd og så den ekstended versjonen og så vanlig bluray og så extended bluray.... Sånn kan vi ikke ha det i verden, at noen gubber skal diktere teknologien og legge hinder for fremskrittet. Dessuten må vi la teknologien GAVNE oss og ikke motarbeide oss og demokratiet. Eksempel økt demokrati med folkeavstemninger og nei til udemokratisk DLD. Endret 3. mars 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Demokrati er ikke bra, Wolfkiller. Det er tyrani og overkjøring av enkeltindivider. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 http://youtu.be/mAxOulZm_Zg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hva, har de laget musikkvideo til låta? Gøy! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Dette her var sykt bra og stilig! http://youtu.be/BxbX9qhbhMU 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hørte litt på disse på jobb i dag siden du linka her. Ikke så ille. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 http://www.liveleak.com/view?i=ee9_1362242961 Jeg vil ha en slik en. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Potetkanon! Tilbake til barndommen ftw! Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 bruk ren oksygen med tenngassen jeg har aldri tipset om det hvis noe går galt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Den gang Bondplakatene var ekte kunst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Jeg har vil drepe skattesvindleres drøm om en blåøyd stat. Jævla svindlefaens bønder, de som bør jaktes på. ' http://www.youtube.com/watch?v=jz_qJqOZHMQ Bjarte Fagerlid : "Vælkommen te bygda , der *alle* kjenner *alle*........tro hva som skjer der når sola har gått ned ?" Sikkert mye fanteri på bondegården ja Endret 5. mars 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Det vet jeg ingenting om, er sikkert mye svindel som betales over skatteseddelen..... Nå er vel det meste av sau merket, og telt. Men om noen bønder lager pinnekjøtt på si, det tror jeg vi begge vet veldig lite om. Uansett så er det jo ikke gøy å betale mer skatt pga ulv.. Glad blir jeg i å skyte og drepe ulv uansett.. jfr tråden. Du måkke skyte Bert Åke Varg........hørru du Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 - Amsterdam next - Ny leilighet med ultradigge møbler. Diger rund seng, to helt ny sofaer, 42 tommer TV med Ps3, wii og xbox. Eneste er en fryser men det får jeg låne i mellomtiden. - Er blitt ansatt som skribent - Hittil har jeg bare fått gode tilbakemeldinger på Romanen jeg holder på med - Trening! - Har sluttet å røyke. Føles ut som gift ned i lungene. Gikk over til snus, and hey, I fucking like it. - Sex is good, sex is fine. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 - Er blitt ansatt som skribent - Hittil har jeg bare fått gode tilbakemeldinger på Romanen jeg holder på med !? Awesome ?! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Får leid hele dritten i et "kollektiv" for to personer, slik at det blir bare meg. For 2000 ekstra. Da får jeg en stue og et soverom... VERDT DET ASS 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Får leid hele dritten i et "kollektiv" for to personer, slik at det blir bare meg. For 2000 ekstra. Da får jeg en stue og et soverom... VERDT DET ASS Indeed! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Får leid hele dritten i et "kollektiv" for to personer, slik at det blir bare meg. For 2000 ekstra. Da får jeg en stue og et soverom... VERDT DET ASS Kollektiv er digg om du bor med kompiser da. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Kollektiv er digg om du bor med kompiser da. Oh no, ikke alltid du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå