Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Det vet jeg ingenting om, er sikkert mye svindel som betales over skatteseddelen..... Nå er vel det meste av sau merket, og telt. Men om noen bønder lager pinnekjøtt på si, det tror jeg vi begge vet veldig lite om.

Uansett så er det jo ikke gøy å betale mer skatt pga ulv..

Glad blir jeg i å skyte og drepe ulv uansett.. jfr tråden.

Jeg har vil drepe skattesvindleres drøm om en blåøyd stat.

Jævla svindlefaens bønder, de som bør jaktes på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt eksempel på hvor usiviliserte bygdefolk er og hvordan de oppfører seg mot folk med harmløse meninger.

Men nei, kan slakte vær eneste ulv for min del om de drar meg seg bøndene i samme slengen.

Viltnemnda er faktisk pålagt av staten å drive jakt for å kontrollere dyrebestanden. Mange byfolk har lite greie på hva som skjer ellers i landet gitt...
Lenke til kommentar

Viltnemnda er faktisk pålagt av staten å drive jakt for å kontrollere dyrebestanden. Mange byfolk har lite greie på hva som skjer ellers i landet gitt...

Du er klar over at vi "byfolk" også kan ta jegerprøven og dra ut og jakte, sant? Det er faktisk flere som også gjør dette :o

Lenke til kommentar

Du er klar over at vi "byfolk" også kan ta jegerprøven og dra ut og jakte, sant? Det er faktisk flere som også gjør dette :o

Jo, jeg hørte om noen militante islamister fra Grønland og Tøyen som skulle ta Jegerprøven for å få våpen....

Så, ja dere er godt representert.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg liker å " blotte" meg , men ikke sånn offentlig blotting, men liker liksom å bli tatt på fersken naken mens jeg står å dusjer f.eks.

Synes det er pirrende når jeg vet at noen kommer inn når jeg er naken, og jeg later som jeg blir flau og overasket. Bruker å la være å låse døra til badet hvis det kommer folk på besøk. Ser jo selvsagt an hvem det er, men det kan være av begge kjønn.

Bruker å ligge å sole meg naken, og prøver å ligge slik at noen kommer overaskende på meg. Det er så deilig.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker å " blotte" meg , men ikke sånn offentlig blotting, men liker liksom å bli tatt på fersken naken mens jeg står å dusjer f.eks.

Synes det er pirrende når jeg vet at noen kommer inn når jeg er naken, og jeg later som jeg blir flau og overasket. Bruker å la være å låse døra til badet hvis det kommer folk på besøk. Ser jo selvsagt an hvem det er, men det kan være av begge kjønn.

Bruker å ligge å sole meg naken, og prøver å ligge slik at noen kommer overaskende på meg. Det er så deilig.

k

Lenke til kommentar

Den er gratis på TPB når som helst ellers også.

Overalt, egentlig.

Stort at den får sendetid på NRK da, betyr at Piratpartiet får fler medlemmer og stemmer.

This.

i_see_what_you_did_there_RE_Anyone_else_see_it-s450x545-95526.jpg

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Piratpartiet er en gjeng åndsinger, produser åndsverk selv så skjønner du at det er greit med litt lovlig beskyttelse. Kan for all del komme mye godt ut av piratnedlastning, som at det har tvunget f.eks musikkbransjen til å fornye seg, men jeg synes det burde være opp til kunstnerene selv om de vil gjøre ting tilgjengelig gratis med en betal om du vil ting

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...