Rudde Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Det vet jeg ingenting om, er sikkert mye svindel som betales over skatteseddelen..... Nå er vel det meste av sau merket, og telt. Men om noen bønder lager pinnekjøtt på si, det tror jeg vi begge vet veldig lite om. Uansett så er det jo ikke gøy å betale mer skatt pga ulv.. Glad blir jeg i å skyte og drepe ulv uansett.. jfr tråden. Jeg har vil drepe skattesvindleres drøm om en blåøyd stat. Jævla svindlefaens bønder, de som bør jaktes på. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg har vil drepe skattesvindleres drøm om en blåøyd stat. Jævla svindlefaens bønder, de som bør jaktes på. La ulven levva...http://tv.nrk.no/serie/uti-vaar-hage/ouha43000707/sesong-2/episode-7 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Godt eksempel på hvor usiviliserte bygdefolk er og hvordan de oppfører seg mot folk med harmløse meninger. Men nei, kan slakte vær eneste ulv for min del om de drar meg seg bøndene i samme slengen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Godt eksempel på hvor usiviliserte bygdefolk er og hvordan de oppfører seg mot folk med harmløse meninger. Men nei, kan slakte vær eneste ulv for min del om de drar meg seg bøndene i samme slengen. Viltnemnda er faktisk pålagt av staten å drive jakt for å kontrollere dyrebestanden. Mange byfolk har lite greie på hva som skjer ellers i landet gitt... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 urgh, bondetamper er de verste Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Viltnemnda er faktisk pålagt av staten å drive jakt for å kontrollere dyrebestanden. Mange byfolk har lite greie på hva som skjer ellers i landet gitt... Du er klar over at vi "byfolk" også kan ta jegerprøven og dra ut og jakte, sant? Det er faktisk flere som også gjør dette :o Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 At eg er kvitt dette: Jævla ATI. Som om det ikkje var nok, kutta eg meg på det etter eg fjerna det. Skikkelig Minecraft-desktop :-) Lenke til kommentar
Occi Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Skikkelig Minecraft-desktop :-) It's not a bug, it's a feature Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 84% på Cisco CCNA uten lesing, woop, woop! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Du er klar over at vi "byfolk" også kan ta jegerprøven og dra ut og jakte, sant? Det er faktisk flere som også gjør dette :o Jo, jeg hørte om noen militante islamister fra Grønland og Tøyen som skulle ta Jegerprøven for å få våpen.... Så, ja dere er godt representert. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Jeg liker å " blotte" meg , men ikke sånn offentlig blotting, men liker liksom å bli tatt på fersken naken mens jeg står å dusjer f.eks. Synes det er pirrende når jeg vet at noen kommer inn når jeg er naken, og jeg later som jeg blir flau og overasket. Bruker å la være å låse døra til badet hvis det kommer folk på besøk. Ser jo selvsagt an hvem det er, men det kan være av begge kjønn. Bruker å ligge å sole meg naken, og prøver å ligge slik at noen kommer overaskende på meg. Det er så deilig. Endret 27. februar 2013 av Lami 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 84% på Cisco CCNA uten lesing, woop, woop! Lett sertifisering med andre ord. Er vel den enkleste sertifiseringen til Cisco uansett, eller? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Lett sertifisering med andre ord. Er vel den enkleste sertifiseringen til Cisco uansett, eller? Nope er nok ikke det, Er nå kun 1/3 av ett semestersfag innenfor utdanningen min også Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg liker å " blotte" meg , men ikke sånn offentlig blotting, men liker liksom å bli tatt på fersken naken mens jeg står å dusjer f.eks. Synes det er pirrende når jeg vet at noen kommer inn når jeg er naken, og jeg later som jeg blir flau og overasket. Bruker å la være å låse døra til badet hvis det kommer folk på besøk. Ser jo selvsagt an hvem det er, men det kan være av begge kjønn. Bruker å ligge å sole meg naken, og prøver å ligge slik at noen kommer overaskende på meg. Det er så deilig. k Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 The Pirate Bay AFK filmen går på NRK2 NÅ! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Den er gratis på TPB når som helst ellers også. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Stort at den får sendetid på NRK da, betyr at Piratpartiet får fler medlemmer og stemmer. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Den er gratis på TPB når som helst ellers også. Overalt, egentlig. Stort at den får sendetid på NRK da, betyr at Piratpartiet får fler medlemmer og stemmer. This. Endret 2. mars 2013 av Lami Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Piratpartiet er en gjeng åndsinger, produser åndsverk selv så skjønner du at det er greit med litt lovlig beskyttelse. Kan for all del komme mye godt ut av piratnedlastning, som at det har tvunget f.eks musikkbransjen til å fornye seg, men jeg synes det burde være opp til kunstnerene selv om de vil gjøre ting tilgjengelig gratis med en betal om du vil ting 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå