Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fabelaktig konklusjon.

Dersom du tar jobben fra folk på bygda, så flytter de fra bygda til byen, og da får dere bygdefolkene inn i byen. Forvirret og omtåkede, og landsbygda blir ubebodd, fordi det er jo ikke levelig der når byfolket tar fra bygdefolket jobbene med nye regler.

Altså bønder i byen, og gjengrodde øde landsteder. Omtrent som det er i Sverige...

Men uansett, det er gøy å skyte ulv. Det gjør meg glad...

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Ja, sauebondene sliter, sant nok det. Når du mister halve saueflokken så er sikkert ikke det morsomt, og staten må vel betale også...

Fælt så mye oppstuss det blir blandt ungdommen fordi jeg blir glad i å skyte ulv da? Liker å skyte Hare, Elg og Rådyr også, hører aldri dere syter på det.

Dere vil vel heller spise kjøtt dere kjøper i butikken, som har stått på bås/i binge halve livet...

Endret av Wolfkiller
Lenke til kommentar

Om du klarer å miste halve flokken bør du finne deg noe bedre å gjøre. Da er man ikke skikket.

Det er ikke noe problem å miste halve flokken med en ulvefamilie i nærheten. Ille mye en datastudent fra byen viste om sau og ulv da?

Endret av Wolfkiller
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er så glad for å kunne finansiere norgeshistoriens største svindel over skatteseddelen.

Det vet jeg ingenting om, er sikkert mye svindel som betales over skatteseddelen..... Nå er vel det meste av sau merket, og telt. Men om noen bønder lager pinnekjøtt på si, det tror jeg vi begge vet veldig lite om.

Uansett så er det jo ikke gøy å betale mer skatt pga ulv..

Glad blir jeg i å skyte og drepe ulv uansett.. jfr tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...