Gouldfan Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Det er sjåvinistisk, å gå ut ifra at det er feminimt og forbeholdt kvinner å bry seg med hvordan en ser ut. Kanskje det er pga at jeg er gammel da, på min tid så var ikke menn mest opptatt av klær, hårsveis, og velvære. Endret 24. februar 2013 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ok skift bleie isteden da... Åja, ja må nok det, du får slenge på deg ett nytt par adult diapers i samme slengen da Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Kanskje det er pga at jeg er gammel da, på min tid så var ikke menn mest opptatt av klær, hårsveis, og velvære. Gå enda lenger tilbake i tid, så var menn enda mer opptatt av slike ting, enn man er i dag. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Gå enda lenger tilbake i tid, så var menn enda mer opptatt av slike ting, enn man er i dag. Ja, du har rett. I Barokken var menn opptatt av parykker og sminke................................... Endret 24. februar 2013 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Folk som ødelegger tråden for å whine over folk som ødelegger forumet er morsomme. Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Åja, ja må nok det, du får slenge på deg ett nytt par adult diapers i samme slengen da Tror det er forbeholdt demente, det kan jo hvem som helst av oss bli. Tørr bak øra derimot... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Tror det er forbeholdt demente, det kan jo hvem som helst av oss bli. Tørr bak øra derimot... Nei absolutt ikke, sykdommen er omtrent forbeholdt gamlinger som deg selv, folk under 50 som har demens er tilnærmet ikke-eksisterende. Og jeg skjønner fortsatt ikke dine vakre ordspill som jeg (tror) skal menes som en fornærmelse. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ja, du har rett. I Barokken var menn opptatt av parykker og sminke................................... Ja, jeg har rett. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg hadde blitt glad om Dropk fulgte opp trusselen sin. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Nei absolutt ikke, sykdommen er omtrent forbeholdt gamlinger som deg selv, folk under 50 som har demens er tilnærmet ikke-eksisternde. Og jeg skjønner fortsatt ikke dine vakre ordspill som jeg (tror) skal menes som en fornærmelse. Å ikke være tørr bak øra... en person som er svært ung, fersking og fortsatt våt bak øra etter fødselen.... Jeg hadde blitt glad om Dropk fulgte opp trusselen sin. Jeg hadde blitt glad om Lycantrophe kanskje var enda litt mindre opptredende i enkelte tråder, enn han allerede er fra før. Ikke så mye som skal til... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 jeg skal screencape dette og instagramme det får sikkert masse likes ) Hva vil screencape og instagramme si? Et eller annet med Ipad eller noe sånt? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 hva vil ipad si En Iphone for folk med dårlig hukommelse.... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Neppe, iPhone er djevelens verk som lar teleoperatørene tjene gode penger på at folk først bruker >=400 kr i måneden på ringing og meldinger og så 400 kr på datatrafikk, mens iPad er et dugelig nettbrett. Å betale i dyre dommer for å ringe er temmelig 1997-style. At jeg sparer titusener hvert år etter at skype Skype kom er hyggelig og gjør meg veldig glad. Endret 25. februar 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Neppe, iPhone er djevelens verk som lar teleoperatørene tjene gode penger på at folk først bruker >=400 kr i måneden på ringing og meldinger og så 400 kr på datatrafikk, mens iPad er et dugelig nettbrett. Å betale i dyre dommer for å ringe er temmelig 1997-style. Folk brude skaffe skype isteden og kreve kostnadsfri WiFi over alt hvor folk ferdes. har Chess betaler 200 i mnd kan så å si ringe og surfe så mye jeg vil, kona også. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 En Iphone for folk med dårlig hukommelse.... ok Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg bruker rundt 20GB med min iPhone i måneden med datatrafikk. Det som gjør meg glad, er at jeg slipper å betale for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå