Diskutant Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Nei, denne: http://www.youtube.com/watch?v=imi-wWY1t2I Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Moren min har begynt å bake brød bare til meg. (De andre vil ikke ha/liker ikke Vørterbrød, om nom. Sunt og! Digg å ha en mor som liker å stå på kjøkkenet. Bortskjemt. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Gikk forbi 3 hotte chicks i dag som sa jeg var skjønn. Da fant jeg ut at jeg har valgt feil skole.. Faen ass. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Endelig hjemme fra jobb. Mekke seg en diger sandwich å sette på en god serie. Digg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hører rimelig kjipt ut. Kult! 1 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Gøy psykologi time! Tiden gikk fort Endret 13. februar 2013 av koosepus 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Gøy psykologi time! Tiden gikk fort Psykologi er interessant! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Det at jeg og kjæresten sparer rundt 10k i måneden for tiden gjør meg ganske glad. Endret 13. februar 2013 av Eplefe 4 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Klarte å ikke jobbe på spillprosjektet i hælja. Var deilig å slappe av en helg og ikke jobbe, men var kjedelig. Selvdisiplin for the win! Endret 13. februar 2013 av Gnålern Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Synes det lukter litt muggent av tskjorten min så kanskje jeg kan få kastet jævelen. går bare med den nr jeg ikke har annet rent å gå med og kun med genser over så den er ganske ubrukelig om sommeren f.eks. "Vent, hva i all verden er dette for noe?? Er Bobbis glad for å kunne kaste en skjorte??" tenker du kanskje nå og det er jo naturlig, vanligvis blir man jo sur for sånt. Bakhistorien til denne tskjorten er at for noen år siden var familien min i syden mens jeg var hjemme og nøt bergensværet og da de kom hjem var de veldig oppstemte over gaven de hadde med fra syden. Så oppstemte som de var tenkte jeg at de hadde skaffet noe skikkelig kult, som gresk snop eller et ninjasverd eller en fin stein sånn som de har på strendene i syden men neida. Det var en grotesk tskjorte som så ut som Ed Hardy ripoff elns med hodeskaller og en gitar og noe som glinset. Det var den verste dagen i hele livet mitt, men snart vil den konstante påminningen på den dagen som pleier å ligge helt bakerst i klesskapet mitt være vekke fra livet mitt for alltid. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gouldfan Skrevet 13. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. februar 2013 At jeg skal bli FAR. 10 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Synes det lukter litt muggent av tskjorten min så kanskje jeg kan få kastet jævelen. går bare med den nr jeg ikke har annet rent å gå med og kun med genser over så den er ganske ubrukelig om sommeren f.eks. "Vent, hva i all verden er dette for noe?? Er Bobbis glad for å kunne kaste en skjorte??" tenker du kanskje nå og det er jo naturlig, vanligvis blir man jo sur for sånt. Bakhistorien til denne tskjorten er at for noen år siden var familien min i syden mens jeg var hjemme og nøt bergensværet og da de kom hjem var de veldig oppstemte over gaven de hadde med fra syden. Så oppstemte som de var tenkte jeg at de hadde skaffet noe skikkelig kult, som gresk snop eller et ninjasverd eller en fin stein sånn som de har på strendene i syden men neida. Det var en grotesk tskjorte som så ut som Ed Hardy ripoff elns med hodeskaller og en gitar og noe som glinset. Det var den verste dagen i hele livet mitt, men snart vil den konstante påminningen på den dagen som pleier å ligge helt bakerst i klesskapet mitt være vekke fra livet mitt for alltid. LSTS Foreldrene mine kjøpte en sånn ed hardy ripoff til en eks en gang, det var faen ikke en hodeskalle men mer som neandertal-misfoster. De er virkelig forferdelige. (skjortene altså) Gjør meg forøvrig glad at jeg handla klær for 1100 i går, har ikke handla klær siden i sommer pga dårlig økonomi. H&M er best ever bortsett fra passform som varer i en måned Endret 13. februar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 *Snoop* Kjem fortsatt ikkje over at han kaller seg for Snoop Lion.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hos tannlegen er det jeg som sier gap opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå