Kaymeerah Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hva bruker dere kontanter til? Paranoia. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Alle som har tusenlapper er kriminelle. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hva bruker dere kontanter til? kjøpe ting. Kjøpte godteri. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Alle som har tusenlapper er kriminelle. Skikkelig kriminelt å ha bursdag! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Den motherfuckings søkefunksjonen til YOUTUBE. Hvis du feks skal finne en ny trailer er det rett og slett umulig å finne den original, offisielle traileren. Den drukner i tusenvis av andre videoer som varierer fra god til dritt kvalitet, alle med "OFFICAL" i tittelen. Og hvis du prøver å rangere søket etter videoer med flest views (Burde i teorien funke bra) så får du opp HEEEEEELT andre videoer som ikke har en dritt med søkeordene dine å gjøre. Er det bare jeg som nooober ut, eller er det virkelig ikke noe lettere måte å gjøre dette på? FUCK. Endret 5. februar 2013 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Skikkelig kriminelt å ha bursdag! Da er de du fikk tusenlappene av kriminelle. Du er medskyldig! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Når man ikke vet om det er onsdag eller torsdag og det er torsdag! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Om du mener forferdelig bra så er jeg enig. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Å sitte på ræva og spille Civ5 hele dagen mens jeg damper i vei på e-juice med navn inspirert av Alice in Wonderland, samt høre på psykedelisk musikk gjør meg svært glad. Hva bruker dere kontanter til? Ta bussen, betale bompenger, kakelotteri og frisør. Og av og til så betaler jeg med det i butikken også, men det er bare når pengeboka veier over 1 kg takket være alle småpengene. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Bompenger og frisør kan betales med kort da. Kakelotteri og buss er verre Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Bompenger -- > brikke? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Enda enklere, ja Nå har alle bomstasjonene her i Østfold blitt helautomatiserte, samme om man har brikke eller ikke. Eneste som ikke er det er Svinesund Endret 7. februar 2013 av TMB Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har kjørt over svinesund uten å betale noe. Hva er problemet? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Er vel ikke noe problem? Jeg har også kjørt over der uten å betale noe. Med firmabilen som har bombrikke.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Åja. Jeg tror jeg leste det du skrev feil. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Helt vanlig satanrock. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Urelatert til det over; Satyricon skampuler ørene mine nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå