Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hadde en pose potetmos liggende. Og en tube med baconost i kjøleskapet. SELVFØLGELIG spiser jeg potetmos med smak av baconost. Hvorfor finnes det ikke potetmospakker med baconsmak, egentlig? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kjøpt oss leilighet i dag :O Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har bestilt ny mobil, så nå skal jeg lese reviews av den. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har bestilt ny mobil, så nå skal jeg lese reviews av den. Fin rekkefølge. Hvilken? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 liker ikke johnny depp Ikke noe fan av jonnhy depp jeg heller men tror ikke det spiller veldig stor rolle. Hva i!? Fet kis, fet artist og ikke minst en meget fet skuespiller. Hans prestasjon i The Ninth Gate alene er så bra at han fint skulle fått smake på kjeppen når som helst, for å si det sånn. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fin rekkefølge. Hvilken? Xperia V. Funker sikkert bra. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Grattis! Er en kanon telefon Denne er så jæææææææææævla bra når den er kommet til 0.25 og utover! Digger melodien Lenke til kommentar
karsy Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Å leke i snøen gjør meg ganske happy, selvom jeg hater snø. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Grattis! Er en kanon telefon Denne er så jæææææææææævla bra når den er kommet til 0.25 og utover! Digger melodien sattan den var sweeet brah. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Xperia V. Funker sikkert bra. 4G n shiet. Stilig. Du får rapportere fra om den er like bra som den ser ut på specs. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hva i!? Fet kis, fet artist og ikke minst en meget fet skuespiller. Hans prestasjon i The Ninth Gate alene er så bra at han fint skulle fått smake på kjeppen når som helst, for å si det sånn. Ti stille med deg! I dag begynte jeg på Game of thrones season 2, og det gjør meg glad. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Har vært oppe i hele natt, drukket te og skrevet en låt om barndommen. Lite maskulint men utrolig artig! Så blir det studio klokka 8 og deretter jobb. Sånn kan jeg fint leve! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 super film med super musikk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fant en hundrings i høstjakka. håhå! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg fant en bunke med tusenlapper. Lurer på hvor jeg gjorde av den andre bunken. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hva bruker dere kontanter til? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Vet ikke. Har så mye penger at det ikke er plass på konto. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hva bruker dere kontanter til? Han er kriminell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå