Rudde Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Mamma kjøpte episke slips til meg på ferie Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Mamma kjøpte episke slips til meg på ferie epic Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Episk - fortellende, imotsetning til dramatisk, lyrisk. "episk diktning", "episk teater". Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Rett og slett magisk. http://youtu.be/aTLySbGoMX0 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har måtte lagt festing på hylla for å bli raskere friskmeldt. Koslig å høre fra kompiser og venninner, at de savner livet jeg lager, og at jeg må bli frisk snart, ettersom det ikke er det samme uten meg der. (Med unntak av bursdagsfesten, som ser ut til å bli rimelig awesome. Ettersom over halvparten svarte ja første dagen, pluss at ingen har declina) Uvant å ikke være på fest i helgene. Har ikke vært edru over en "så lang" periode (siden nyttårssaften) på mange år, minst fem - seks. Har vel egentlig bare godt av det, men. Fått mer tid til trening, ikke minst motivasjon. Trener oftere enn jeg gjorde før, og får mer utbytte ettersom alkoholen er lagt på hylla for en stund. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det nye albumet til Emancipator. Elskbart! http://www.youtube.com/watch?v=fULXi348-jI 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Når man får pakker fra USA uventet raskt. Yay! Endret 1. februar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Er glad når jeg etter ukens kjas og mas kan sette meg ned med en cubansk eller dominikansk sigar, litt veldig gammel cognac eller whisky, litt kaffe og høyoppløst Vivaldi fra stativhøytalerne i meditasjon. Det synes jeg er typ hyggelig. Endret 1. februar 2013 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Skrudde opp en hylle på veggen og den lå helt i water!! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) lmao avataren din, sier sitt. Vent til du begynner å dra på åra. Da foretrekker du gjerne roen i hjemmet. Fremfor fylletur på byen med billig pils, Slush og vodka battery. Endret 1. februar 2013 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) hha nei du blir nokk burn og gaming hos gutta ikveld Ja, inkludert det.... burn og gaming er gøy det også. Husker vi pleide å samle oss om gaming i 90-2000, men ikke noe mer komplisert enn Tekken.. Var tider det også, maskinene var ikke mer avanset enn at det var det gjeveste lol. Command & Conquere var vel ganske avansert. Og så var det Solid Metal Gear og Splinter cell. Spilte om penger i Fifa også husker jeg, også var det å slå rundetidene på Colin Mcrae rally da.. og noen av de første NFS spillene... Endret 1. februar 2013 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ja, inkludert det.... burn og gaming er gøy det også. Husker vi pleide å samle oss om gaming i 90-2000, men ikke noe mer komplisert enn Tekken.. Var tider det også, maskinene var ikke mer avanset enn at det var det gjeveste lol. Command & Conquere var vel ganske avansert. Og så var det Solid Metal Gear og Splinter cell. Spilte om penger i Fifa også husker jeg, også var det å slå rundetidene på Colin Mcrae rally da.. og noen av de første NFS spillene... CS?! 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) CS?! CS var for nytt for meg den tiden. Eller jeg var for gammel for CS. Jeg flyttet for meg selv ganske tidlig og unge folk flest hadde ikke råd til PC den tiden med stipend osv. Men Playstation eller Xbox hadde de fleste. Husker jeg var så fornøyd fordi jeg hadde kjøpt meg min første nokia mobiltelefon på avbetaling.. Med Snake... lol mimre mimre. Var skikkelig status.... helt til de fargede gule Sony Ericssone kom, men de hadde ikke snake. Så ut som mursteiner, men mye mer solide enn mobilene man får idag. Er faktisk så gammel at jeg og brodern spilte Commodore 64.. det gikk i Exploding fist og Ghostbusters til modern klikket mentalt av pling, plong lydene og karateskrikene fra Exploding fist. Endret 1. februar 2013 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fiolinbue på gitar er artig Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Når du endelig får introen til "Wish You Were Here" til å sitte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå