Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 At jeg har liggi i hele natt og prata i tlf^^ Det er elzk, spessielt om man har litt kjærlighetsrus i tillegg. Husker det fra gamle dager, lå og prata med frøkner og holdt på å sovne inn hele tiden fordi det var så avslappende Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 At jeg er forlovet med VERDENS BESTE gutt er noe som gjør meg ufattelig glad. Han er dessuten verdens snilleste som blir med meg til nabobyen for å dra til dyrlegen med hunden min som er blitt syk og som skal i Narkose. Hadde vært vanskelig å dra alene ... Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 At jeg har liggi i hele natt og prata i tlf^^ Det er elzk, spessielt om man har litt kjærlighetsrus i tillegg. Husker det fra gamle dager, lå og prata med frøkner og holdt på å sovne inn hele tiden fordi det var så avslappende gifta deg? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 At jeg har liggi i hele natt og prata i tlf^^Det er elzk, spessielt om man har litt kjærlighetsrus i tillegg. Husker det fra gamle dager, lå og prata med frøkner og holdt på å sovne inn hele tiden fordi det var så avslappendegifta deg? Uhm, jeg? Nei? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 hvorfor "gamle dager". hvorfor slutte med sånt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 hvorfor "gamle dager". hvorfor slutte med sånt. Fordi jeg har mistet evnen til å forelske meg, er ihvertfall et par år siden sist Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Pff, forelskelsen er helt annerledes når du blir litt eldre enn 13 år da :!: Lenke til kommentar
n4w Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 At jeg endelig er hjemme fra Berle. (Ligger ikke alt for langt unna førde hvis det sier dere noe.) Jizzez... 10 timer i bil er kjedelig. Hadde det ikke vært for at en person hadde ringt meg og holdt meg med selskap i 4 timer hadde jeg død. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det var hyggelig å snakke med deg i telefonen n4w! Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 hvorfor "gamle dager". hvorfor slutte med sånt. Fordi jeg har mistet evnen til å forelske meg, er ihvertfall et par år siden sist Du skulle bare visst hvor mye du har i vente du - heldigvis slutter man ALDRI å forelske seg eller å kose seg med hyggelige telefonsamtaler med den man er glad i Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har slutta å forelske meg like ille som før heldigvis Blitt mer voksen Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har slutta å forelske meg like ille som før heldigvis Blitt mer voksen Vet ikke hvor gammel du er jeg - men skulle gjerne snakket med deg om en 20-30 år :!: og hørt om du fremdeles sier det samme... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Om 20-30 år er jeg nok ikke her på jorden lengere. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skal du bli astronaut...? Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 han er bestefaren min Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Når jeg var 14 år gammel kunne jeg LETT forelske meg i en random fyr uten å engang ha prata med vedkommende. Kan du granny, fortelle meg at det kan bli aktuellt når man er voksen? Lenke til kommentar
granny Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke at du forelsker deg i en random fyr uten å ha pratet med han nei - men at du fortsatt kan forelske deg - JA! Heldigvis! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jaja, det vet jeg jo, jeg er jo håpløst forelsket i min kjære selv. Men da jeg var 14-15 kunne jeg bli knallforelska umiddelbart bare av å se på en fyr jeg aldri hadde snakket med. Slik har jeg det (heldigvis) ikke lengre. Det skal mere til nå, men heldigvis er følelsen også mer langvarig enn da jeg var tenåring og en gjennomsnittslig forelskelse varte i 1,5 uke! I dag er jeg så ufattelig GLAD for at valpen min ikke hadde den skumle sykdmmen jeg var redd hun hadde! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg er faktisk glad for å begynne å jobbe igjen etter ferien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå