Patrick123 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Hvorfor er meditasjon et så ladet ord? Hver gang noen sier de mediterer så virker det som om alle med engang ser for seg røkelse, skallede hoder og rare lyder. Tenking er undervurdert. Det hjelper ofte å få kontroll på tankene. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er ikke hele poenget med å meditere å ikke tenke i det hele tatt? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Kontemplering er vel et bedre ord, da. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Da var invitasjonene sendt ut til bursdagsfesten min om en stund. Om alt går som det skal, ser det ut til kan bli en jævla bra kveld! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er ikke hele poenget med å meditere å ikke tenke i det hele tatt? Riktig, poenget er å observere tankene på avstand, "tune" dem bort. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Da var invitasjonene sendt ut til bursdagsfesten min om en stund. Om alt går som det skal, ser det ut til kan bli en jævla bra kveld! Jeg håper det er slike "Cakenommy ønsker å invitere _______ til min bursdag lørdag 26. klokka 16.00."-kort med små tegninger av katter med bursdagshatter. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Helt klart! Når man fyller 22 år, så er det ikke noen bedre måte å feire år med enn å markere det med små tegninger av katter og bursdagshatter. Neida. Event jeg har satt opp på facebook for de inviterte. Starter kvelden med god mat og drikke (reserverer/leier lokalet), før vi stikker ut på byen osv. Om alle kommer, blir vi ca 30 stk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Helt klart! Når man fyller 22 år, så er det ikke noen bedre måte å feire år med enn å markere det med små tegninger av katter og bursdagshatter. Det er helt riktig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Da en venninne av meg fylte 21 år var det massevis av ballonger over hele hybelen, det var skøy. Jeg hadde navnedag nå i helgen noe jeg selvfølgelig feiret så da skulle jeg egentlig ha masse plakater og sånn med navnet mitt på overalt men jeg gadd ikke å gjøre det allikevel, det angrer jeg litt på nå, har jo bare navnedag en gang i året. Og da en venn av meg ble 19 elns blåste en kar kjempestore ballonger, sånn større enn vanlige ballonger elns og tok med seg sånn festhatter i papp og greier. Grunnen til at jeg forteller alt dette er fordi jeg synes det er skøy å feire seg selv på en litt barnlig måte selv om man nå gjerne drikker uforskammet mye alkohol, røyker diverse stoffer og lignende fremfor å spise hot dogger og drikker brus. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Gikk over lille lunggårdsvann på vei hjem fra skolen i dag! Det er det artigste med vinteren for min del. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Skolen kastet en haug med gammelt (men fungerende) utstyr fra 80-tallet, og jeg fikk lov å plukke ut hva jeg trengte. Nå er jeg en funksjonsgenerator, et analogt oscilloskop og en signalgenerator rikere. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Skolen kastet en haug med gammelt (men fungerende) utstyr fra 80-tallet, og jeg fikk lov å plukke ut hva jeg trengte. Nå er jeg en funksjonsgenerator, et analogt oscilloskop og en signalgenerator rikere. Hvor går du på skole nå? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Tenkte først på Gledesutbrudd, men det hadde vært å overdrive. Har bare fått min første positive respons på Sukker, så no big deal, men glad ble jeg nå uansett. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Gleder meg til jeg får lønning for første gang i år, pluss stipended som kommer et par dager etterpå. Da skal alle økonomiske problemer fikses, faen så godt det skal bli. Bare 20 dager igjen med gjeld. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Du er ~20 år og får stipend? How? Endret 23. januar 2013 av Rudde93 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Du er ~20 år og får stipend? How? Høyere utdanning? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Høyere utdanning? De får studielån ikke stipend nå, du kan konvertere noe lån til stipend. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kanskje han regner med han står og dermed bare kaller det stipend? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kanskje han regner med han står og dermed bare kaller det stipend? Det ER ikke stipend før du har stått og selv etter at du har støtt vil majoriteten av pengene fortsatt være lån. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå