Gavekort Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Er jo akkurat det samme. Peace Du vet ikke hva du snakker om. lolnooble Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Du vet ikke hva du snakker om. lolnooble Jo det gjør jeg fordi jeg tilbringer tid med flere personer fra Stavanger og en person fra Sandnes Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Livet er for kort til å tjene penger for andre. Start for deg selv. Spørs litt på hvem du jobber for, går VG2 nå, Vil si at mellom fire og seks tusen er en grei månedslønn for en på min alder. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Provoserer ikke jeg, det var hyggelig og gjorde meg glad. We know I do my thing, money game. Man I do my thing, thing boy I stake, boy I stake boy you know I’m packing, yall boys playing pull up in that poor, like what you really sayin, do this every day day, do this all the time, time now I’m on my hustle, man I’m on my grind Skal jo kjøre (skikkelig) Porsche innen #25 Bruke Porscha skikkelig også da Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jo det gjør jeg fordi jeg tilbringer tid med flere personer fra Stavanger og en person fra Sandnes Og du hører ikke forskjell fordi du er noob. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Ingenting er finere enn ei søt jente som snakker sørlandsdialekt. Endret 11. januar 2013 av Patrick123 5 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Dessverre er det ikke så mange som faktisk snakker slik. Nope, men når man møter noen som gjør det så er det awesome Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Livet er for kort til å tjene penger for andre. Start for deg selv. Teach me how, please. Jeg bare køddet i sta btw, var ikke mening å være frekk Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Livet er for kort til å tjene penger for andre. Start for deg selv. Har tenkt til det asap. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det er ikke bare å starte en bedrift. Hva var det jeg leste? 90% av alle nye bedrifter feiler etter et år? Den dagen du kan forklare investorer hvorfor din bedrift ikke vil feile, da har du muligheten til å starte en bedrift. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Man må regne med å tape penger på den nyoppstartede bedriften sin ihvertfall to år. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) ...Og leve på veldig lav lønn. Som er uaktuelt om du har kone og barn i den perioden, noe de fleste har, siden det å starte en bedrift bør kreve at man har vært i jobb noen år og har den erfaringen man trenger innen det feltet. Endret 11. januar 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Og du hører ikke forskjell fordi du er noob. Såvidt jeg hører forskjell jo. Altså joda, jeg hører forskjell. Men såvidt. Og jeg er vokst opp på østkanten i Stavanger der vi snakker skikkelig stavangersk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Man må regne med å tape penger på den nyoppstartede bedriften sin ihvertfall to år. Og gjerne jobbe opp mot 16-18 timersdager osv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Såvidt jeg hører forskjell jo. Altså joda, jeg hører forskjell. Men såvidt. Og jeg er vokst opp på østkanten i Stavanger der vi snakker skikkelig stavangersk. Je bare tollåhr med dere. Eneste forskjellen mellom Stavanger- og Sandnes-området er at Stavanger (spesielt nord) har en tendens til å være mer vulgært og "overdrevent". Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ingenting er finere enn ei søt jente som snakker sørlandsdialekt. Som en god nummer 2 kommer trøndersk, forresten. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Bestod mappekravene ved høstsemesteret <3 Endret 12. januar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 sørlandsdialekt er den kjiipeste dialekta da. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Coordinator: Crucifixion? Prisoner: Yes. Coordinator: Good. Out of the door, line on the left, one cross each. ... Coordinator: Crucifixion? Mr. Cheeky: Er, no, freedom actually. Coordinator: What? Mr. Cheeky: Yeah, they said I hadn't done anything and I could go and live on an island somewhere. Coordinator: Oh I say, that's very nice. Well, off you go then. Mr. Cheeky: No, I'm just pulling your leg, it's crucifixion really. Coordinator: Oh yes, very good. Well... Mr. Cheeky: Yes I know, out of the door, one cross each, line on the left. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Endelig helg for meg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå