Diskutant Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Da aå. Ja, Bergen er ikke så gale som de framstiller den. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Bergen er en helt okei by, spesielt om sommeren når sola skinner. Det er Trondheim òg. Oslo er grei. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Bergen er kjip by, Oslo er kjipere. Trondheim er greit, Stavanger er greiest. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Berlin e tingen vettu Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Bergen er kjip by, Oslo er kjipere. Trondheim er greit, Stavanger er greiest. Bergen er en helt okei by, spesielt om sommeren når sola skinner. Det er Trondheim òg. Oslo er grei. Borte bra, hjemme best? Byen kan være kjip, men bare det å komme seg litt bort fra kjente omgivelser er godt, ihvertfall om man er i godt selskap. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg er hverken fra Bergen, Trondheim eller Oslo. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg er hverken fra Bergen, Trondheim eller Oslo. Da er du fra ingen plass!!!111 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Jeg er hverken fra Bergen, Trondheim eller Oslo. Takk for den verdifulle informasjonen. Endret 9. januar 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg er hverken fra Bergen, Trondheim eller Oslo. Ikke jeg heller. Da er du fra ingen plass!!!111 Jo, jeg kommer fra en by som er nesten likestor som Oslo, tror litt større så Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg er faktisk fra ingen by i Norge. Jeg er ikke født i Norge. HEHEH Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 trondheim er dritstusselig. den er overraskende nok enda kjipere enn oslo. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 trondheim er dritstusselig. den er overraskende nok enda kjipere enn oslo. You don't say. Lite positivt å si om Trøndelag i en helhet, men jeg liker Steinkjer best. Unntatt om vinteren. Eneste Trondhjem har å skryte på seg er at de i motsetning til andre byer / steder i trønderland, ser ut til å ha platesjapper hvor man faktisk kan kjøpe vinyl. Samt et fantastisk antikvariat (Wangsmo in my heart, lzm). For min del blir det Stavanger er best, Bergen er bra, Tromsø er finfin, Trondhjem er labert, Oslo er kjipt om man må være der mer enn 4 dager i slengen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Bergen vurderer jeg selv. Men jeg hater dialekten. Endret 9. januar 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvorfor diskutere de små byene i Norge når de diggeste byene er i utlandet? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=3u9VCJV07oc&feature=player_profilepage 2 Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Ingenting som er bedre enn at du tror det er torsdag, men så er det fredag. Gjelder forsåvidt alle dager, unntatt i helgene Hadde dog en omvendt episode i dag tidlig da jeg våknet til min store skuffelse over at det var onsdag i stedet for det jeg trodde det var, torsdag.... Endret 9. januar 2013 av Core2Dude Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hvorfor diskutere de små byene i Norge når de diggeste byene er i utlandet? Fordi de ikke er det? Jeg har vært i flere byer i flere land, og jeg finner de ikke diggere enn Stavanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå