BadCat Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Når jeg spiller av musikk med et bra anlegg/hodetelefoner og kan skru opp lyden uten at det er til bry for andre. Å virkelig leve seg inn i musikken. Blir du glad av å skade hørselen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Blir du glad av å skade hørselen? Jaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 At bachelorgraden min endelig kom i posten. Jeg har purra på høyskolen jeg gikk på i over et halvt år om å få den, og de har sagt siden slutten av august at den er i posten på vei til meg. Dømrade slackere. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Nybakte boller med rosiner! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Sitter her og hører på Bowie og koser meg 1 Lenke til kommentar
Episong Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Blir du glad av å skade hørselen? Heh, ikke så høyt. På t-banen hører jeg stadig vekk musikken til alle andre, så jeg tar vanligvis hensyn og holder et volum der ingen andre hører musikken min. Derfor er det godt å av og til kunne skru det opp. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Smooth! Har hørt mye bra om Bergen, så ser fram til turen. Pass på at du får sett den egyptiske samlingen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Mye bra om Bergen? Njaa.. er ikke sånn "WOW, SATAN FOR EN KUL BY!!!".. Vått og kaldt hele dagen lang. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Smooth! Har hørt mye bra om Bergen, så ser fram til turen. Ikke for å være partykiller, men nøyaktig hva ser du fram til? Hva bra har du hørt om Bergen? Som noen over meg sa, det er skitkaldt stort sett hele året, og veldig veldig ofte regn. Hvor er du fra? Dvs hvilke temperaturer er du vandt med? Fin by, er det, da.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Bergen er et høl. Stedet gud glemte. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Kaldt i bergen? lolwmaifocwusijpd Bergen er litt overvurdert men Trondheim>Bergen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Bergen er et høl. Stedet gud glemte. Du blander med Odda. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Bergen er faen meg ikke et høl, kom hit og så det så skal det bli grisebank Det er ikke uten grunn at jeg bestemte meg for å bli boende her de neste 6-7 årene fremfor å dra vekk!! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Bergen er faen meg ikke et høl, kom hit og så det så skal det bli grisebank Det er ikke uten grunn at jeg bestemte meg for å bli boende her de neste 6-7 årene fremfor å dra vekk!! Busted! Theory confirmed. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Bergen er et høl. Stedet gud glemte. Siden det er du som uttaler deg om dette er det jo for en æresbemerkning å regne at du ikke liker stedet. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Bergen er faen meg ikke et høl, kom hit og så det så skal det bli grisebank Det er ikke uten grunn at jeg bestemte meg for å bli boende her de neste 6-7 årene fremfor å dra vekk!! Kom hit da. Bor i nærheten av Fana. Kommer dere med de truslene dine og tror at ingen bor i samme by som deg!!!!11 næ bli da bænk!! Sexylubb: stemmer. Ser ikke hva som er positivt med byen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Kom hit da. Bor i nærheten av Fana. Kommer dere med de truslene dine og tror at ingen bor i samme by som deg!!!!11 næ bli da bænk!! Sexylubb: stemmer. Ser ikke hva som er positivt med byen. Hah, fanasosser/hillbillier har ingenting de skulle ha sagt, samme med whitetrash/gangstere/utlendingene i åsane/dalen/fjoddefjord Eneste godkjente områdene er egentlig alt mellom møhlenpris og indre sandviken. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Hva med Damsgård, Solheimsviken, Aarstad, Minde og Laksevåg da? Det er der jeg henger, liksom. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ikke for å være partykiller, men nøyaktig hva ser du fram til? Hva bra har du hørt om Bergen? Som noen over meg sa, det er skitkaldt stort sett hele året, og veldig veldig ofte regn. Hvor er du fra? Dvs hvilke temperaturer er du vandt med? Fin by, er det, da.. Skrev at jeg hovedsaklig drar for å besøke en kompis, og delvis for å se byen. Det jeg har hørt om byen, er at den er veldig fin. Tror turen blir verdt det uansett! Fra Trondheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå