Kaymeerah Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 0/10 Shit troll, prøv igjen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ain't got shit on this bad boy Kaymera pls. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 0/10 Shit troll, prøv igjen Tror nok ikke det er troll du. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Har akkurat bestilt min første telezoom, en Canon 70-200mm f/4.0 L USM. Fra nå av skal jeg spare overskuddet av lønnen!! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Gratulerer! Hva tenker å ta bilde av nå som du får telezoom da? Har selv et "allround" objektiv med 18-200mm, funker greit det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Musikk, trening, venner og Jesus gjør meg glad! Endret 7. januar 2013 av Gavekort 4 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Gratulerer! Hva tenker å ta bilde av nå som du får telezoom da? Har selv et "allround" objektiv med 18-200mm, funker greit det. Blir nok mer natur og kanskje noen dyr, da jeg bare har en Sigma 30mm f1/1.4 fra før, og den passer ikke helt til det. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hahahahahhahaha, det paret der ass! Blir nok mer natur og kanskje noen dyr, da jeg bare har en Sigma 30mm f1/1.4 fra før, og den passer ikke helt til det. Aha, riktig riktig. Sikkert gøy det, tar ikke så mye bilde av natur og dyr selv, går mest til nærfotografering og litt distanse. Skulle kanskje hatt et skikkelig 18-55 og et tele. Litt stress å bære rundt med to objektiver, så allround blir tingen her - Fjoooooooo!! Snappa med ei ufattelig hawt jente og hu hadde en gutt i bakgrunnen av bilde, men fikk høre at det bare var en kompis! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvis du faktisk vet hva en proprietær standard er så kan du umulig si deg uenig. Åpne standarder er veien å gå, monopol er ikke bra under noen forhold. jeg er ikke helt sikker på hva det er men jeg liker ikke monopol. taper ofte i det Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Skal begynne å danse som hun damen, på fester! Vil slå ann ja! 5 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=u1mdhmQFm-U Gleder meg til gym1 imorra Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Tm-J9YmrhFA får ikke puste! Holder på å le meg i hjel xD Endret 8. januar 2013 av Hardboiled Rice 1 Lenke til kommentar
Episong Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Når jeg er ute og går, og plutselig får en følelse av velvære og ikke klarer å la være å smile. Av og til uten å tenke på noe spesielt, av og til ved å tenke på en spesiell person eller hendelse. Når jeg smiler til en fremmed og vedkommende smiler tilbake. Når jeg spiller av musikk med et bra anlegg/hodetelefoner og kan skru opp lyden uten at det er til bry for andre. Å virkelig leve seg inn i musikken. Når katta kommer og omtrent plager meg (med poten og dytter med nesa) til jeg gir henne kos. Koselig med de øyeblikkene om kvelden der hun ligger utstrakt på dyna og maler mens jeg leser en bok eller tegneserie. Når jeg kan overraske kjæreste, familie eller venner med noe morsomt. Edit: Store mellomrom mellom setningene. >_> Endret 8. januar 2013 av Episong Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Bergenstur om en månedstid da. Adventuretimezz! Bergen i Februar? Høres vått og/eller kaldt ut. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Bergen i Februar? Høres vått og/eller kaldt ut. Er jo Bergen, kan nesten ikke forvente noe annet. Drar delvis for å se byen, men hovedsaklig for å besøke en kompis. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Byen er verdt en titt. Like bra som det meste annet jeg har sett. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg trur ikke Alf og Gina blir noe serlig glad at dere gjør narr av de... Trudde dette skulle vere en posetiv side. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Byen er verdt en titt. Like bra som det meste annet jeg har sett. Smooth! Har hørt mye bra om Bergen, så ser fram til turen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) At vi har så hyggelige og hjelpsomme folk her inne. Endret 8. januar 2013 av Myst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå