cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg hører på mye fin indie musikk som du sikkert ikke har hørt om før Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 ta meg med inn i din verden Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Du burde ha hatt last.fm nå vet jeg jo ikke hvor jeg skal begynne Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) http://www.last.fm/user/crackpitch jeg har last FM hehehehehehe Ikke at den reflekterer alt jeg hører på ettersom mobilen ikke vil scrobble lenger, og jeg hører musikk 90% på mobilen. Wow, jeg laga brukern en dag etter deg. SJANSEN A!! Endret 6. januar 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Hmmm ok. Her er noen ting jeg liker. Sjokkerende mange views på enkelte http://www.youtube.com/watch?v=nC8GwjCRGPs [youtube[ Vet du liker ambient så kanskje chillwave og dream pop er din ting. Han i musikkvideoen til Diiv (som jeg tror var på Late Show for en stund siden?) minner meg litt om deg ;P Du må fikse last.fmen din da det er et veldig nyttig verktøy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Har hørt gjennom alt nå! Tusen takk for en tour inn i din fantasi, nå kan jeg sove med et smil om munnen! drømmer seg rett inn i starbucks med skjerf og briller og får den ekte feelingen Men seriøst! det var fin musikk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Endret 6. januar 2013 av Lami Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Har hørt gjennom alt nå! Tusen takk for en tour inn i din fantasi, nå kan jeg sove med et smil om munnen! drømmer seg rett inn i starbucks med skjerf og briller og får den ekte feelingen Men seriøst! det var fin musikk. Jeg går alt med briller så jeg tenkte å finne meg et skjerf også, jeg vet bare ikke hvor eller nøyaktig hva slags skjerf jeg vil ha. Og takk bro, jeg gjør mitt beste som musikk-kurator Jeg kan ikke se bildet ditt Lami Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Wardruna. Syke greier. Svart folkemusikk... Svartere enn det svarteste natta i helvete! Endret 6. januar 2013 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 My pussy taste like Pepsi Cola. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Åh, dette var en dårlig spøk siktet på meg, var det ikke? Jeg hater flashplayer, og så spammer du faen meg Youtube-videoer, Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Raspberry pi med Raspbmc og Android telefon som fjernkontroll gjør meg glad. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Åh, dette var en dårlig spøk siktet på meg, var det ikke? Jeg hater flashplayer, og så spammer du faen meg Youtube-videoer, Alt handler faktisk ikke om deg her i verden og spesielt ikke på dette diskusjonsforumet... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Hvem hater flashplayer? Det er som å hate trær. Det bare eksisterer 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 For å være akseptert på nettet må du hate Internet Explorer, Java, Flash Player, Internet Explorer, Facebook, Microsoft, Apple Justin Bieber og Internet Explorer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Flash er noe herk fordi det ikke fungerer, broken by design. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 At jeg undervurderer meg selv ofte, noe som fører til flere positive overraskelser! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Liker denne tiden av året. Bladene faller ikke, men vokser. Mørket kommer ikke, det svinner hen... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Hvem hater flashplayer? Det er som å hate trær. Det bare eksisterer For å være akseptert på nettet må du hate Internet Explorer, Java, Flash Player, Internet Explorer, Facebook, Microsoft, Apple Justin Bieber og Internet Explorer. Som Gavekort sa så hater jeg flash fordi det ikke funker, og når det funker så funker det dårlig. Flash er tregt, sluker CPU og krasjer ofte. Spesielt dette med sluk av CPU er irriterende, da dette fører til kortere batterilevetid på en laptop. Flash er også en proprietær standard, og det er aldri bra. Endret 7. januar 2013 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå