Punainen Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Apropos frukt og drikker. Denne er herlig, men jeg har til gode å finne den i Norge. De gangene jeg derimot finner den et sted i det store utland ... Da, da er det hyggelig, da. Har du sjekket Narvesen/7/11? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Tror jeg skal begynne å spare slik at jeg kan bli med svigerbror og driftningteamet hans på konkurranser til neste år. Storesøss har spurt meg så mange ganger om dette, og jeg har så utrolig lyst til å bli med. Så får bare begynne å spare. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Legge seg når man er aldeles stuptrøtt. Nais! Snakkes i morgen, folkens. Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Godnight alle samen Endret 4. januar 2013 av ThePredator9 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Skal til jenta jeg liker i morra, ho skal lage middag til meg Wiii 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hører på klassisk musikk med ekstremt søvnunderskudd. Interessant... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 http://open.spotify....LCDdXEhhKxj4ThA Madness Herlig album! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Tror jeg skal begynne å spare slik at jeg kan bli med svigerbror og driftningteamet hans på konkurranser til neste år. Storesøss har spurt meg så mange ganger om dette, og jeg har så utrolig lyst til å bli med. Så får bare begynne å spare. Hva heter han og hvilket team er det? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Hva heter han og hvilket team er det? Fredric Aasbø, Team Need for Speed. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 En dag skal jeg bygge noe slikt i et helt normalt nabolag i Stavanger: http://www.finn.no/finn/realestate/abroad/homes/viewimagewide?finnkode=38772127&sort=0&keyword=florida&reference=2012/12/vertical-2/11/7/387/721/27_181181097.jpg 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Green Jelly - Three Little Pigs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg bare elsker musikkanlegget vårt <3 Og jeg skal til Oslo i slutten av måneden og få masse inspirasjon og annet kos. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Endelig nytt tastatur i hus igjen. Rimelig bummer når enkelte tasterader slutter å virke på de gamle tastaturene. Må si at MX Red versjonen av Steelseries 6gv2 er rimelig stilig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fredric Aasbø, Team Need for Speed. Rått! Husker jeg så på den serien om han som gikk på dagbladet-tv for noen måneder tilbake. Virker som en kul type. Hvordan går det med han for tiden? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Fredric Aasbø, Team Need for Speed. Fett! Skulle ønsker jeg hadde litt mer tid til å være med fettern min, Kenneth Moen. Men får du spart penger og har tid ville jeg lett ha vært med han! Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) elsker mandariner Endret 4. januar 2013 av ThePredator9 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Rått! Husker jeg så på den serien om han som gikk på dagbladet-tv for noen måneder tilbake. Virker som en kul type. Hvordan går det med han for tiden? Åh den så jeg også, det er kjempekult! Når jeg ser på sånne ting er det nesten så jeg skulle ønske at jeg hadde hatt lappen, for ikke å snakke om trafikalt grunnkurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå