FrankBjarne Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hva er en "søkemotor"? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Er alle bokstavene store? Nei? Ikke 100% matchende string med andre ord, eller har det gått deg hus forbi at store og små bokstaver ikke er det samme? Synes hun ofte bruker kun store bokstaver på logoer etc. og at du er litt hissig nå. Synes forøvrig det er hyggelig at 3-dagers bannen min er over Endret 3. januar 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Det er i grunn lite hyggelig med gretne brukere som deg, Kaymeerah. EDIT: Særlig i denne tråden. Endret 3. januar 2013 av Coffey 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Fun Fruktfest smaker faen meg episk!!!! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Apropos frukt og drikker. Denne er herlig, men jeg har til gode å finne den i Norge. De gangene jeg derimot finner den et sted i det store utland ... Da, da er det hyggelig, da. Endret 3. januar 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Synes hun ofte bruker kun store bokstaver på logoer etc. Logoen er ikke relevant, tekststrengen er. DDG (brukernøytral, ingen biased resultat): Google: Det er i grunn lite hyggelig med gretne brukere som deg, Kaymeerah. EDIT: Særlig i denne tråden. Se mitt tidligere bilde. http://i.imgur.com/TxhK1.jpg Endret 3. januar 2013 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeez, istedetfor å bare ignorere innlegget hans har du nå heller skrevet tre ekstra innlegg. Gratulerer. Kverulering på nettet må tydeligvis gjøre deg lykkelig. 4 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Det er ikke bare for å kverulere, det er fordi folk gjør slike ting jævlig mye. Istedenfor å bruke to sekunder av sin egen tid til å søke opp noe, og bruke grunnleggende logikk for å sammenligne to mønster, så velger mange å spørre andre om hva det er. Det er sløs med andre sin tid og en upålitelig måte å skaffe informasjon på. Hvor mange folk tror du ikke gjør dette hver dag hvis de har et dataproblem en 2-åring kunne løst hadde de bare gjort litt innsats? Slike folk burde anse seg selv som heldig for at jeg orker å kjefte på dem i det hele tatt. Kanskje de lærer å bruke en søkemotor. EDIT: Denne ranten er forøvrig ikke siktet på en spesifikk person lengre, den er rimelig generell. EDIT2: Jeg foreslår enhver ignorant nisse leser How To Ask Questions The Smart Way. Endret 3. januar 2013 av Kaymeerah 3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Jeg forstår hvordan noen kan heller ønske å få konkret svar fra noen de stoler på vet hva de snakker om, enn å måtte søke det opp og eventuelt misforstå det de finner. Det er uansett opp til deg om du velger å svare de eller ikke. Og det er litt rart det der. Det er nesten så folk ... får glede ... av å få og gi hjelp. Endret 3. januar 2013 av Coffey 4 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvorfor? Fordi du er for lat til å søke på nettet og se en av toppresultatene som har 100% matchene string (nemlig EVE)? Eller vet du ikke at det finnes søkemotorer? Nei takk, du får nok klare deg selv. For det første: Fordi når du søker på EVE så får du opp no med et MMORPG eller noe sånt drit og det er ikke det første jeg forbinder med musikk. For det andre: Måten du sa EVE musikk på kan det virke som det er en sjanger, Rockemusikk, popmusikk, EVEmusikk Og til sist, Dust =) 8 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Smile a little! #YOLO Lev hver dag som om det er din siste! 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) For det første: Fordi når du søker på EVE så får du opp no med et MMORPG eller noe sånt drit og det er ikke det første jeg forbinder med musikk. Det at tekststrengen ser helt lik ut burde gi deg en ledetråd. For det andre: Måten du sa EVE musikk på kan det virke som det er en sjanger, Rockemusikk, popmusikk, EVEmusikk Fair enough. Jeg kunne vel formulert det bedre, feks. "EVE in-game musikk! " Og til sist, Dust =) Where there is Kaymeerah, there is drama. Endret 3. januar 2013 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 For det tredje: Jeg satt på mobilen på jobb og hadde ikke tid til å fordype meg så veldig og håpte derfor på at noen kunne komme med et hyggelig svar og kanskje noe jeg kunne høre på =) (MMORPG er avskrekkende for meg, så jeg vil ikke klikke meg inn på slike linker ) Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Det er en helt valid grunn. Isåfall så må jeg unnskylde. Sorry. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Går så fint atte <3 Husk at dust ikke var vondt ment ;P Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Apropos frukt og drikker. Denne er herlig, men jeg har til gode å finne den i Norge. De gangene jeg derimot finner den et sted i det store utland ... Da, da er det hyggelig, da. Har tonnevis av det på lokal butikken her. Alle smakene som finnes. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Vi har også Snappe med kiwi og jordbær på RIMI. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 alltid de samme faktaene i snapple fra norske butikker. om jeg husker riktig er det alltid enten noe om struts, valnøtter eller jordbær. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Nydusjet etter en digg trening *_* Chille i joggebukse ut kvelden! Syykt digg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Vi har også Snappe med kiwi og jordbær på RIMI. Virkelig? Jeg har til dags dato aldri funnet den. Jeg finner bare alle andre smaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå