Deadringer Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 ACDC og FTL. God kombi. Veldig allright å begynne på jobb igjen i morra også, virka som om det ble en behagelig start i tillegg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 En ting er bra med vinteren, springvannet blir fucking kaldt <33<3< 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) En ting er bra med vinteren, springvannet blir fucking kaldt <33<3< Hahaha, sant, husker når jeg bodde i Arizona, der hadde vi kaldtvannstank Endret 3. januar 2013 av Rudde93 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 kaldsvannstank :-D Fine ord gjør meg glad. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg har vært våken så lenge at jeg ser sannheten. Søvn er en konspirasjon... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Sola skinner, og smelter vekk den jævla glatte isen!! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 jeg runna dette spillet http://www.kongregate.com/games/Rete/dont-shit-your-pants Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 jeg runna dette spillet http://www.kongregat...shit-your-pants Shit your pants ja, høres ut som noe du gjør utenfor spillet også hahahahaha pwn'd Jeg er på skolen igjen wooh! Ble litt kjedelig med ferie i lengden. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 EVE musikk! Ah, det er så behagelig å høre på. Kan du utdype EVE ? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hørte gjennom et helt album på spotify uten reklameavbrudd håhå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Kan du utdype EVE ? EVE Online Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Musikken det er snakk om: https://soundcloud.com/ccpgames/sets/eve-online-in-game-tracks/ Utrolig nydelig ambient. Red Glowing Dust er favoritten. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 EVE musikk! Ah, det er så behagelig å høre på. Bildet ditt er veldig morsomt. Big brother is watching you.....Det er hva vi kinesisk sier hver gang når ikke kan vi har tilgang til facebook og twitter og youtube. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hver gang når ikke kan vi har. 1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Hver gang når ikke kan vi har. Noe feil med setning min? Endret 3. januar 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Her har du ett forslag på hvordan du kunne ha skrevet det "Det er hva vi i kina sier hver gang vi ikke har tilgang på facebook og twitter og youtube." Så feil i hva jeg hadde skrevet, ordnet nå. Endret 3. januar 2013 av Primer4 1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Her har du ett forslag på hvordan du kunne ha skrevet det "Det er hva vi i sier i Kina hver gang vi ikke har tilgang på facebook og twitter og youtube." Det ser bedre ut Ingen 'når' med 'hver gang ' Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Kan du utdype EVE ? Hvorfor? Fordi du er for lat til å søke på nettet og se en av toppresultatene som har 100% matchene string (nemlig EVE)? Eller vet du ikke at det finnes søkemotorer? Nei takk, du får nok klare deg selv. Endret 3. januar 2013 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Du trenger ikke svare han hvis du ikke vil, Kaymeerah. EVE kunne for eksempel kanskje ha betydd denne kvinnen. Det eneste han ba om var å få vite hva du mente, ingenting annet. Endret 3. januar 2013 av Coffey 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Du trenger ikke svare han hvis du ikke vil, Kaymeerah. EVE kunne for eksempel kanskje ha betydd denne kvinnen. Er alle bokstavene store? Nei? Ikke 100% matchende string med andre ord, eller har det gått deg hus forbi at store og små bokstaver ikke er det samme? Det eneste han ba om var å få vite hva du mente, ingenting annet. Det er 2013, jeg forventer at folk er kompetent nok til å bruke en søkemotor. EDIT: Fuck, 2012->2013 Endret 3. januar 2013 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå