L4r5 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Moderatormelding Okay. Da er en dobbeltbruker utestengt (det var ikke cowboi bob tross hans lyst til å ta på seg det ansvaret), spekulasjoner rundt dobbeltbrukere er forsvunnet og reaksjon på moderering er fjernet.Noen on-topic innlegg forsvant i sluket fordi de i tillegg svarte på slettede innlegg.Kan vi NÅ holde oss i skinnet? 7 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg har just rapportert det samme i irriterer-tråden, før jeg leste her. Menmen. Gjør meg glad at mods tar tak i ting etter hvert. Gjør meg glad å kunne sove utpå i ferien. Gjør meg glad at jeg skal på andee del av dykkerkurset til helga, og så er jeg ferdig :-) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Bra du rydder opp litt i dette her L4r5 (: Og er jo også nyttårsaften i dag! Mange ting som gjør meg glad i dag. Dette blir nok en bra dag Gjør det beste ut av den, er jo den siste dagen som gir mulighet for dette i 2012. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Det er bare en dag, som alle andre dager. Blææh! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Lyden av regn som treffer taket gjør meg glad akkurat nå. Deilig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Og om du ikke har tilgang til regn-tak, prøv denne, kombinert med denne og denne. Klassiker, selvfølgelig. 2 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Og om du ikke har tilgang til regn-tak, prøv denne, kombinert med denne og denne. Klassiker, selvfølgelig. Har aldri prøvt nettsted som http://www.rainymood.com/ Det er veldig annerledes og jeg liker det! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Og om du ikke har tilgang til regn-tak, prøv denne, kombinert med denne og denne. Klassiker, selvfølgelig. Den fireplacegreia ligger midt i stereobildet og ganske forskjellig med tanke på klang, så jeg klarer ikke å plassere hvor jeg sitter i forhold til dette fiktive bålet. Det rene studioopptaket fra det jazzbandet resulterer i en ikke-diegetisk lyd i forhold til mitt mentale bilde, så det blir som et soundtrack på en film, noe som i og for seg er greit nok, men ikke helt den realismen jeg er ute etter når noen poster lenker på et forum. Takk for forsøket da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår til deg også. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Kalkunen som står i ovnen og venter på å bli spist Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår til deg også. GODT NYTTÅR! :D :D :D Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Kongens nyttårstale med nasjonalsangen og flotte bilder. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 At nyttårskalkunen og alt ble perfekt, og gjestene forlot leiligheten mette og fornøyde, saus og alt laget fra bånn Wii Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Moderatormelding Enkelte innlegg er slettet grunnet avsporing fra emnet. Vennligst hold dere til saken.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner kan tas på PM. Mvh. r2d290-Moderator Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Er glad for at moderatorer fikser opp når folk skaper kvalm sånn som det 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Sånn. Rett bilde. Dette gjør meg veldig glad: Endret 1. januar 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 http://youtu.be/3T3H_kMeXh0 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 EVE musikk! Ah, det er så behagelig å høre på. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå