Slimda Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Du har ikke passert ti år engang. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Jeg trener aldri og har det helt fint Har trent og vært aktiv i hele ungdomsstida og har fått et nevrotisk forhold til kroppen min. Hvis jeg ser antydning til at jeg begynner å få noe som ligner bittelitt på en rund mage får jeg lyst til å grave meg ned. Trening er oppskrytt... Det gir deg et bedre selvbilde, men det er nesten mye verre å måtte tviholde på dette selvbildet. Hvertfall når man har hatt over fem år med en aktiv livsstil. Når det er sagt er det sykt verdt når man begynner å trene og årene mens man holder på, men når det først dabber av er det virkelig ille. Ideelt sett skulle jeg vært en sånn feit, bamsete bikertype som alle liker, enn en sånn sosialt awkward kjekkas. Endret 24. desember 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Snø <3 Har lavet ned i hele dag, og jeg har uppet karmaen min. Har stoppet og tauet de jeg har kommet over som har sittet fast. Fikk tilogmed 200 kroner og en klem av ei i en BMW =) Får en god følelse når jeg kan hjelpe andre 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) snip Klarer fint å dabbe av ett par mnd for å så å ta igjen det tapte uten noe spesielt stress. Elsker de første 10-15 første øktene etter å starte på igjenn, godt merkbar styrkeøkning etter hver økt osv. Edit: snip Hater sne når jeg ikke har skikkelig bil, må si de 30 centimeterne som har kommet det siste døgnet var høyst unødvendig Endret 24. desember 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 t.Fikk tilogmed 200 kroner og en klem av ei i en BMW =) Var det en shemale? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Takk, har egentlig allerede begynt, det ble framskyvet noen dager. Tror jeg kommer til å kose meg glugg i hjel. Utrolig stor frihet i denne stillinga, men nok å gjøre. Og btw, skal ha konkurranse med en kollega i morgen om å gjøre minst mulig siden det er julaften. Kommer til å ta helt av. Hvordan stilling har du nå, btw? Hadde veldig lyst til å bli journalist når jeg var liten, ên av mange yrker. Merker det fortsatt frister litt. Haha, tviler ikke! Man burde senke skuldrene når det er høytider og slikt, få ro i kroppen og nyte den så godt man kan. Spesielt om man jobber som en helt ellers! Beste tiden på året er julen, for da kan jeg spise ubegrensa uten at folk si noe! Legger på seg, men det er derfor man skal trene hardt i januar!!! Jeg trener bare pga at jeg er som oftest er veldig rastløs, og må få utløp for energien, på en eller annen måte. I tillegg liker jeg følelsen man får etter trening, og at maten smaker enda bedre. Har aldri trent med det formålet av dårlig selvbilde, med tanke på at jeg alltid har vært slank. Og istedenfor å slanke meg, vil jeg heller legge på meg. Capri Sonne Capri Sonne med smak av kirsebær er best, smaker himmelsk. Om nom! Endret 24. desember 2012 av Cakenommy 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Var det en shemale? Jeg kjente ikke etter der nede, men jeg tviler på det, for da hadde den mannlige delen kicka inn så ho ikke hadde satt bilen fast på flatmark.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Det er jo østrogen som er grunn nummer #1 til ulykker. Shemales tar østrogen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Bjarte Fagerlid : "Skal sende en hilsen , til stakkars AB som sitter på Ila og gråter !" "Han er gærn......og det er jeg og !" Han er i hvertfall ærlig , bare sunt med galgenhumor i grunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Når man leser slike ting; - Det eneste som kan stoppe en ond mann med våpen er en god mann med våpen. Derfor må vi få på plass væpnede vakter ved alle skoler i landet vårt, slik at barna får den beskyttelsen de fortjener, sa Wayne LaPierre, NRAs visepresident, til de fremmøtte journalistene. Man kan bare ikke la være for å smile og småhumle litt, for noen komplette idioter.. http://www.youtube.com/watch?v=NIYZVSElmj4 Cuz the eyes of the hitman are upon you Everything you do he's gonna see When your in Ro-ome look behind you Cuz that's where Colt-the-hitman's gonna be ! Endret 24. desember 2012 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Kjøpte meg dress som måtte skreddersys kl 15 igår. Den var allerede klar idag. Snakk om service! Endret 24. desember 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 GOD JUL AAAA!!! http://youtu.be/AjjuN6xyFmA 3 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Fikk alt jeg ønsket meg til jul og mer til, bla staffelie. Storfornøyd! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Det er jo østrogen som er grunn nummer #1 til ulykker. Shemales tar østrogen. Du kan tydeligvis mer om dette enn meg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 At jeg fikk så fin gave av jenta mi til jul Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 At folk ble fornøyde med hva de fikk av meg, og at jeg fikk George Martins "A song of fire and ice" blant andre ting på ønskelisten 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ble et par fine gaver i år. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 A song of fire and ice Gled deg. Fekk sjølv DT770 Pro, fyfaen. <3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fikk selv et Wacom tegnebrett. Kjipt at jeg bare fikk det til 10k og ikke det til 20k. Familien er litt kjip iblant, jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå