010011110100110101000111 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Så hele The Walkind Dead på 3 dager, og ser nå på Breaking Bad. Utrolig bra serier, synd jeg ikke finner ordentlig undertekster som oversetter spansken også. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Når man leser slike ting; - Det eneste som kan stoppe en ond mann med våpen er en god mann med våpen. Derfor må vi få på plass væpnede vakter ved alle skoler i landet vårt, slik at barna får den beskyttelsen de fortjener, sa Wayne LaPierre, NRAs visepresident, til de fremmøtte journalistene. Man kan bare ikke la være for å smile og småhumle litt, for noen komplette idioter.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Stress, stress, stress, jobb, jobb, jobb, men det blir jul uansett og alt ordner seg til slutt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Når man leser slike ting; - Det eneste som kan stoppe en ond mann med våpen er en god mann med våpen. Derfor må vi få på plass væpnede vakter ved alle skoler i landet vårt, slik at barna får den beskyttelsen de fortjener, sa Wayne LaPierre, NRAs visepresident, til de fremmøtte journalistene. Man kan bare ikke la være for å smile og småhumle litt, for noen komplette idioter.. Vi hadde væpnede vakter på den ene VGS'en jeg gikk på så ikke noe problem, spesielt med hva de kan forhindre om noe skulle skje. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Vi hadde væpnede vakter på den ene VGS'en jeg gikk på så ikke noe problem, spesielt med hva de kan forhindre om noe skulle skje. Det høres ideelt ut på papiret, men i praksis øker det heller sjansen for at det skal oppstå en våpensituasjon og at noen kan bli skadet eller drept av et våpen. Hvilken VGS har væpnede vakter? Endret 23. desember 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Det høres ideelt ut på papiret, men i praksis øker det heller sjansen for at det skal oppstå en våpensituasjon og at noen kan bli skadet eller drept av et våpen. Hvilken VGS har væpnede vakter? Sandra Day O'Connor High. Phoenix, Arizona :-P De væpnede vaktene er altså ansatt politimenn som er leid inn av skolen, de slipper ikke hvem som helst men våpen rundt barn. Har du forresten noen kilder som viser til at det øker risikoen? Endret 23. desember 2012 av Rudde93 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Runnet 1TB i upload Har ikke brydd meg før å uploade før siste måneden, så er fornøyd. Ca 5mb opp i snitt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Runnet 1TB i upload Har ikke brydd meg før å uploade før siste måneden, så er fornøyd. Ca 5mb opp i snitt. Hvor har du lastet opp 1 TB? Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg blir glad når jeg ikke er sur. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hvor har du lastet opp 1 TB? BitTorrent/Piratbukta. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Stress, stress, stress, jobb, jobb, jobb, men det blir jul uansett og alt ordner seg til slutt. Lykke til med start på den nye stillingen imorgen Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Beste tiden på året er julen, for da kan jeg spise ubegrensa uten at folk si noe! Legger på seg, men det er derfor man skal trene hardt i januar!!! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hadde en finfin tur til Sverige Fikk også dress til 10k av far idag, de skulle ha den skreddersydd til imorgen. Utrolig at man kan få slikt så kjapt på denne tiden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Langt til grensa eller? Siden du handler så mye på en gang *ahem* 9 liter med vin? Endret 23. desember 2012 av TMB Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Lykke til med start på den nye stillingen imorgen Takk, har egentlig allerede begynt, det ble framskyvet noen dager. Tror jeg kommer til å kose meg glugg i hjel. Utrolig stor frihet i denne stillinga, men nok å gjøre. Og btw, skal ha konkurranse med en kollega i morgen om å gjøre minst mulig siden det er julaften. Kommer til å ta helt av. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Langt til grensa eller? Siden du handler så mye på en gang *ahem* 9 liter med vin? Nesten 8 timer, så ja Skulle bare på biltur men kunne likegreit handle når jeg først var der Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Riking som harryhandler hoho 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Beste tiden på året er julen, for da kan jeg spise ubegrensa uten at folk si noe! Legger på seg, men det er derfor man skal trene hardt i januar!!! strengt talt burde man trene hele tiden Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg trener aldri og har det helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå