Rudde Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 B i Informasjonssikkerhet og B på informasjonssikkerhets rapport! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 B i Informasjonssikkerhet og B på informasjonssikkerhets rapport! Hva er personnummeret ditt? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hva er personnummeret ditt? 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Ingenting gjør meg glad og hyggelig nå. Endret 22. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
PussyDestroyer69 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 At jeg klarte å knyte slipset mitt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 3 Bra, du utga ikke informasjon. Du har virkelig fortjent karakteren din. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Ingenting gjør meg glad og hyggelig nå. Vel, denne tråden er til å poste ting som faktisk er hyggelige og som gjør deg glad. Skjønner ikke helt hvorfor du postet det der i denne tråden da. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Hva faen. Det er alt jeg har å si. Venter på natt-trikken. Så stopper det en person som jeg tenker er pirattaxi. Åpner døra og han spør hvor jeg skal. "Jeg skal til Byåsen." Han spør om jeg har dame. Jeg sier eeh nei. Så sier han (som er utlending) "e du flink til sex????" Og jeg svarer "eeeh neei, tror du har spurt feil person". Han kjører videre. Ikke ett minutt etterpå så kommer det en person som jeg prater litt med, og finner ut at han bor i nummer 82 i gata mi, og jeg bor i 85, og det er sånn epic, har mye til felles, prater osv. SÅ kommer det to stykker og spør når trikken går, og det er lenge til, så de inviterer oss to til en dram i bakgata, men der var tilfeldigvis også leiligheten hans så vi ble med inn, i verdens ryddigste seriemorder-leilighet. Etter kort tid begynner det å bli veldig, veldig homofilt der inne... "Her hos oss pleier vi å ha nach til langt på morgenen, og vi har sovesofa og se kjøleskapet mitt, fullt av alkohol bla bla bla og bare ta den åpne ølen min som jeg sikkert har masse rohypnol oppi" Så vi bailer tidsnok og tar trikken hjem. HOLY FUCK er det mulig å bli sjekket opp av så mange dudes på under en halvtime liksom, wtf. Endret 22. desember 2012 av coyotemannen 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Gud testet deg for homofili. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Så vi bailer tidsnok og tar trikken hjem. Jeg tror ikke det er sant, jeg tror du ble. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Om du viser deg på tv med gul bukse tror folk du er homo. Skrevet mens jeg legger kabel. Teknologi gjør meg glad! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Den gjorde seg i det klippet... njhhgjfkgjf Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Endelig fått løfte på ræva og bestilt Batman Year One og The Dark Knight Returns. Kjørte også på med volum 1 av Ultimate Spider - Man, deilig med en comic serie som faktisk "ender" og har en viss form for slutt. Endret 22. desember 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 åh, hva er galt med trøndelag ? :O For mange trøndere, for mye sne og kulde, for få folk som skarrer på r-ene, og 23,5 år i Trøndelag er generelt for mye. Stavanger er og forblir mitt favorittsted på jord. Jeg har vært flere steder i Europa og USA, men ingen steder har så langt slått Stavanger. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Honest Trailers The Amazing Spiderman - "Peter Parker was just an attractive, intelligent, likable, athletic, well-dressed, teenage loser." 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 For mange trøndere, for mye sne og kulde, for få folk som skarrer på r-ene, og 23,5 år i Trøndelag er generelt for mye. Stavanger er og forblir mitt favorittsted på jord. Jeg har vært flere steder i Europa og USA, men ingen steder har så langt slått Stavanger. De fleste steder i Norge sør for Trondheim slår Stavanger. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Vel, denne tråden er til å poste ting som faktisk er hyggelige og som gjør deg glad. Skjønner ikke helt hvorfor du postet det der i denne tråden da. Vel, denne tråden er til å poste ting som faktisk er hyggelige og som gjør deg glad. Skjønner ikke helt hvorfor du postet det der i denne tråden da når du ikke har noe selv Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Vel, denne tråden er til å poste ting som faktisk er hyggelige og som gjør deg glad. Skjønner ikke helt hvorfor du postet det der i denne tråden da når du ikke har noe selv Skal vi la denne setningen gjentas i evigheter, ja? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 No salvation... yeah http://open.spotify.com/track/3CijwQ8OCH77DG5PgH4HFd Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Hva faen. Det er alt jeg har å si. Venter på natt-trikken. Så stopper det en person som jeg tenker er pirattaxi. Åpner døra og han spør hvor jeg skal. "Jeg skal til Byåsen." Han spør om jeg har dame. Jeg sier eeh nei. Så sier han (som er utlending) "e du flink til sex????" Og jeg svarer "eeeh neei, tror du har spurt feil person". Han kjører videre. Ikke ett minutt etterpå så kommer det en person som jeg prater litt med, og finner ut at han bor i nummer 82 i gata mi, og jeg bor i 85, og det er sånn epic, har mye til felles, prater osv. SÅ kommer det to stykker og spør når trikken går, og det er lenge til, så de inviterer oss to til en dram i bakgata, men der var tilfeldigvis også leiligheten hans så vi ble med inn, i verdens ryddigste seriemorder-leilighet. Etter kort tid begynner det å bli veldig, veldig homofilt der inne... "Her hos oss pleier vi å ha nach til langt på morgenen, og vi har sovesofa og se kjøleskapet mitt, fullt av alkohol bla bla bla og bare ta den åpne ølen min som jeg sikkert har masse rohypnol oppi" Så vi bailer tidsnok og tar trikken hjem. HOLY FUCK er det mulig å bli sjekket opp av så mange dudes på under en halvtime liksom, wtf. Hva kan jeg si, da jeg så videoen av deg på Island ble det meget hot her inne! Teit av dem ikke gjøre det klart at de ville entre deg da de inviterte deg hjem da. Jeg er glad for mariekjeks. Ikke nå lenger, men den første biten. Jeg puttet restene av en pakke mariekjeks i lommen da jeg gikk fra Vors fordi jeg ville ha noen kjeks på veien til byen og nå har jeg de enda. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå