djgudleif Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Onkelungene mine gleder seg ikke til barne-TV en gang. Har jo konstant tilgang på driten. Husker når det var en halvtime hver dag og man kjedet seg gjennom nyheter på tegnespråk først. Dat times Endret 14. desember 2012 av coyotemannen 8 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 snur gjerne døgnet på hodet for å komme meg på skolen. mah nigga Takk. Gleder meg spesielt til de lange nettene hvor jeg sitter på ræva i timevis foran PCen i en slags transe... Det er herlig. Som sagt så savner jeg det. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) - Opprettet meg BSU konto, og satt inn 4 k som første innskudd!. - Bestilt meg frisørtime i salong, noe jeg sjeldent unner meg selv, siden jeg har flere venner/bekjente som er frisørlærlinger. Vil være sikker på at jobben blir gjort ordentlig, ettersom jeg går fra å være mørkhåret til lyshåret igjen. Endret 14. desember 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Scary Guitar And Nice Russian http://www.youtube.com/watch?v=IrcFe0_pZEs Endret 14. desember 2012 av Felnahkriin 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Hvilke? Og hvilken bil? Forsikring (nesten 10 000 i året) og omreg. avgifta. Saab 9-3, 2002 mod. OT: Tidlig hjemme i dag. Kunne slappe av med god mat og en halvtime på øret før man drar på jobb Endret 14. desember 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Tanken på at om en time er det helg og jeg kan gå hjem og sove, i stedet for å sitte på jobb og hutre. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 At jeg har juleferie frem til 7. januar. Har i praksis hatt det fra 1. desember, sett bort i fra to eksamener den 5. og 11. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Digg å slappe av i sofaen med god musikk på øra etter en lang dag. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 siden jeg har flere venner/bekjente som er frisørlærlinger. Frisørlærlinger gjør meg lykkelig! Koster en firedel av prisen, og klipper like bra! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Frisørlærlinger gjør meg lykkelig! Koster en firedel av prisen, og klipper like bra! Og yngre! 1 Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Og yngre! Frisørlærlinger gjør meg lykkelig! Koster en firedel av prisen, og klipper like bra! Jeg måtte betale fullt sist gang jeg klippet meg, visste ikke at hun var lærling før hun begynte å klippe meg (hadde spurt om prisen på forhånd), men hun var pen da. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ja, jeg skulle egentlig nevne det. Oftest er de jo søte jenter i egen alder. Men nå er de fort yngre enn meg, og da kan bli litt merkelig å få vasket håret av de, haha. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Ja, jeg skulle egentlig nevne det. Oftest er de jo søte jenter i egen alder. Men nå er de fort yngre enn meg, og da kan bli litt merkelig å få vasket håret av de, haha. Lurer på om de tar det som et kompliment eller bare synes du er ekkel/pervo. Eller pedo da, om jeg skulle finne på å tørre å utfordre skjebnen på den måten. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Hva da? At de må vaske håret mitt? Det er jo ikke min skyld at jeg alltid glemmer meg og tar voks i håret før jeg skal til frisøren. Men det er nok mer pinlig for meg enn de, hvis jeg skal gjette. De får jo kunder inn i alle aldere, men det er jo jeg som må sitte der i offentligheten og få vasket håret av en 18-åring. Endret 15. desember 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Når du skrev "litt merkelig" tenkte jeg automatisk på reisning siden de er søte og sånt. Men jeg ser jo nå at det sikkert ikke var de bildene du hadde i hodet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Haha, nei. Jeg må innrømme at hodebunnsmassasje føles godt, men kanskje ikke så godt. Endret 15. desember 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå