Sewero Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Fikk låne ene båten på jobb så skal ut og kjøre imorra og kose meg Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Vært ute på sjøen i hele dag og svinefilet nå Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Båten jeg skal låne imorra^^ Bombard Explorer DB 600 RIB 20' Den gjør 45 knop Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Artige saker Det som gjør meg glad nå, må være å ha spist pizza på peppes, samt en kald pils i varmen. Endret 26. juli 2008 av HaueR Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Regninga var vel ikke akkurat like hyggelig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 En knallgod Strawberry Daiquiry er utrolig kos akkurat nå Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Koselig å drikke for første gang på en uke. Og at det nå står en grandis i ovnen. Og at jeg har ferie i 3 uker. Yes! Men jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Slutten av en Tour de France etappe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Spennende, eller gleder du deg like mye som meg til det er ferdig?? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Faktisk begge deler Blir deilig å få tilbake de tørre programmene de vanligvis sender, men må innrømme at jeg er ganske spent på hvem som vinner. Utrolig fin sport. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 For å være ærlig synes jeg Tour de France er noe av det største tullet som blir vist på norsk tv, hvertfall det kjedeligste. Er en fin sport, men ser ikke underholdningsverdien i det. Jeg kom hjem fra Kreta i går, svett som en gris og trøtt i beina. Var SINNSVAKT deilig å ta en lang og varm dusj og deretter bare ligge seg ned på sengen. Var en uimotståelig følelse. Ellers er det alltid kos å sitte seg ned foran dataskjermen når det er en halvtime til hjemmelaget pizza f.eks ^^ Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 At random folk kjører meg hjem når jeg er full Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Folk som stopper for haikere. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 At jobben ikke hadde ringt idag ;D Var jo usikker på om jeg skulle jobbe eller ikke, men tok sjangsen på at jeg ikke skulle så jeg stakk ut, wee Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Den gode temperaturen (25°C-30°C). Blir i så godt humør og full av energi av den. Elsker sensommeren. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Zalo Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Folk som stopper for haikere. Jeg stopper for haikere! Haikere gjør meg glad, de har masse å fortelle, og korter kjøreturen betraktelig. Skal nevnes at jeg plukker opp turist-haikere med ryggsekk. Folk som står i veigrøfta uten noe særlig kjører jeg bare forbi. Endret 27. juli 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 En knallgod Strawberry Daiquiry er utrolig kos akkurat nå Jeg hadde iallefall blitt KJEMPEglad om du gav meg oppskriften på denne Strawbetty Daiquiryen din! Jeg lagde meg en med mange ferske jordbær og knust is + Bacardi. Var noe som manglet... Mmmm... i dag blir jeg glad av å tenke på at jeg får hjemmelaget middag når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Den nye Batman-filmen gjorde meg glad. Det var ikke ett eneste "down-point" i hele filmen! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Den nye Batman-filmen gjorde meg glad. Det var ikke ett eneste "down-point" i hele filmen! + 1 !! Feteste filmen jeg har sett siden "I am legend" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå