Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ser strengt talt ikke problemet selv. Jenta er nok både våt og villig, og fyren er ung. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Problemet er vel at han går for 15-åringer for å få seg raske ligg fordi de er 15 og dumme osv, siden det er ganske mørkegrått i forhold til lovverket. Men om jentene selv kun egentlig er ute etter moro så er det vel ikke et problem. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Sålenge han bare puler dem og viser dem frem, så er det ikke noe problem. De liker jo sånt, fremtidige glamour-modeller. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hun forrige holdt jeg på med i 8mnd først og da var hun over 16. Motivet er ikke å få seg noe, da går jeg heller ut på byen og tar med meg søppel hjem. Mye enklere. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kammizez Skrevet 8. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. desember 2012 Så hva er motivet? Få deg kjæreste på din mentale alder? 12 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Så hva er motivet? Få deg kjæreste på din mentale alder? Trofé-dame. Han har nevnt det tidligere. Vise hu frem og få credz. Lenke til kommentar
Populært innlegg Lycantrophe Skrevet 8. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. desember 2012 Ingenting sier alpha som å drasse på en femtenåring. 11 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Trofé-dame. Han har nevnt det tidligere. Vise hu frem og få credz. Han får like mye credz som en 50-åring med thaikone får. Det er like vanskelig for en 20-åring med masse penger og fin bil å få en 15-åring, som det er for en middelaldrene mann å få seg thaikone. Han slipper dog å betale flyutgifter... Endret 8. desember 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ikke se på meg, jeg syns det er tullete selv. Men la nå karen nyte ungkarslivet mens han kan. Til slutt ender han nok opp med ei pengegrisk megge han ikke blir kvitt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jo nærmere null jo trangere hull. Endret 9. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 trangere, takk. Lyst på sex, lokk med kjeks? Lenke til kommentar
o39k Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 At bilen min starter hver morgen når det er 10 minus ute, gjør meg glad Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Synes 15 år gamle jenter er teite, de på 17/18 derimot 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Må egentlig ha bikket 20 for at det er noen vits å satse på lang sikt anyway. 4 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Det snør som faen !! WIIII Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Prøvde å redde kompisen min fra et kvelertak, men ble holdt igjen av en kuk og slengte han i bakken, men da gikk han mot meg og slo meg rett i trynet. De var sånn fire stykk så vi kom oss unna og gjorde ikke mer. Men de er feige jævler, og jeg og kompisen min er fortsatt i god behold. Ikke leppa og nesa mi da. Er sjeleglad for at det ikke gikk verre. Endret 9. desember 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Du lever et actionliv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Prøvde å redde kompisen min fra et kvelertak, men ble holdt igjen av en kuk og slengte han i bakken, men da gikk han mot meg og slo meg rett i trynet. De var sånn fire stykk så vi kom oss unna og gjorde ikke mer. Men de er feige jævler, og jeg og kompisen min er fortsatt i god behold. Ikke leppa og nesa mi da. Er sjeleglad for at det ikke gikk verre. Hvorfor ble det i det hele tatt en konflikt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) NVM. Endret 9. desember 2012 av Bundy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Vet ærlig talt ikke. Kompisen min kødda litt rundt og det neste jeg hørte var "det er ikke noe purk her så vi bare knekker nakken hans og stikker" (sannsynligvis for å skremme) Så tok en fyr kvelertak på kompisen min og da var det gjort, jeg var redd for kompisen min og kom imellom. Endret 9. desember 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå