Gjest Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Metallica er på spotify! Nyter "No Leaf Clover" atm Jaggu på tide. Nå er det bare Led Zeppelin, Pink Floyd og The Beatles som mangler. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Dere er for unge til å høre på så gammel musikk, sjekk ut noen nye artister istedenfor å sitte der mens dere snakker om gamle dager iført foreldrene deres sine slitte skinnjakker mens dere stryker dere på de babyglatte kinnene deres!! Endret 7. desember 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Første gang på svært lenge at jeg hørte metallica nå. Deilig å høre det på jobben, fyre løs med Whiskey in the Jar og sånt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Ble veldig glad da dokumentaren "Crossfire Hurricane" gikk på nrk2 i kveld. Ikke hadde jeg fått med meg at den hadde kommet ut og at den i det hele tatt var på tv i Norge så tidlig var veldig overraskende. Når den i tillegg var så interessant som den var ble kvelden plutselig veldig mye lettere. Endret 8. desember 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Får vel presentere nybilen her å 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Metallica på spotify! Nå skal det digges Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 http://cookingwithcum.com/ Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 http://cookingwithcum.com/ Leste automatisk "cookingwithchum,com" (da som i chum fra pawnshop programmet på discovery) tenkte da, "hihi, koselig", trykte på linken og fysj faen Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Dro ut i 2-3 tiden, likevel. Endte opp med å bli en jævlig bra kveld, uansett om det ble kortvarig, ettersom det ble drama mellom et vennepar. Blir ei magisk romjul på flere plan, ser det ut til! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg fullførte Syobon Action. Det største jeg noen gang kommer til å oppnå!1!1!1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fikk fatt på to stk ukokte oksetunger i dag. Da blir det jul i år også! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Funnet meg ei ny på 15 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Og hvor gammel har du blitt nå da gutt? Vet ikke om ei på 15 vil være det største skryteobjektet. Tenker da mest på at det ikke er spesielt imponerende. Ha bil og oppfør deg klysete så får du de fleste jenter på 15. Endret 8. desember 2012 av Refsa Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Funnet meg ei ny på 15 Nå begynner du å¨bli ekkel Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Haha Se på det som en investering. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ikke si slik da, har ingen feil hensikter Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Er ikke du sånn 20? Begynner vel å bli litt drøyt da? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Så lenge begge to er med på det, og han ikke bryr seg om bli sett ned på, så går det vel helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå