Rudde Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ferieeeeee!! Med en strålende Matte-eksamen! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Å Aldri ha hatt Matte eksamen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Norsk-eksamen da? 5 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Norsk-eksamen da? Ja, Norsk sidemål 2 og bokmål 3 på eksamen skriftlig.... -.- Men er glad det ikke ble matte Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Skole er mye gøyere når du selv kan velge hva du skal komme opp i :-) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Soo true. Kom opp i Engelsk muntlig da og fikk 5.... Velge selv? Går det å ann nå? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ja, det kalles høyere utdanning. 2 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 okie, jeg er fortsatt på VG1 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fikk telefon for 15 min siden at jeg fikk leiligheten jeg var å kikket på igår Deilig! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Å Aldri ha hatt Matte eksamen Matte-eksamen er pissenkelt. Det er mye værre å ha språklige eksamener, fordi da må du drive med artikkelskriving og alt det der. Uff. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Praktiske eksamener ftw Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Praktisk er enda værre, da blir det pirket på smådetaljer som "den ledningen har en synlig nanometer med kobber". Kan tenke meg folk som går programmeringslinjer får pirketing som "det var ett dårlig variabelnavn, derfor blir du trukket". Endret 7. desember 2012 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Det gjør noe når man får trekk fordi de skal pirke på små irrelevante ting. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Det gjør noe når man får trekk fordi de skal pirke på små irrelevante ting. Ja vet, gruer meg allerede litt til elektro eksamen min Eller har jo litt tid på meg og ligger ganske bra ann. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 At det blir posta masse TES musikk her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Mitt første minne fra TES er alltid like koselig. Lagde mine egne spells. Hadde ikke nok Magicka til å bruke det. Løp rundt i skogen. Møtte en varulv. Døde. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Metallica er på spotify! Nyter "No Leaf Clover" atm 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå