Kaymeerah Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Windows er best. Bare innse det. Jaha! Kom tilbake når displaysystemet ikke kjører i kernelmode. Nei, IOS er best!!!11111oneoneone Ja, Cisco sitt OS er best. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 http://youtu.be/VyRxTTegjXM 3 Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 "Gro Ilebakke kjøpte kosmetikkjeden KICKS’ populære adventskalender til nesten 300 kroner til datteren Kathrine (17). Hun er en av flere kunder som nå føler seg svindlet av kosmetikkgiganten." "- Adventstiden er ødelagt, sier mamma Gro." 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, Cisco sitt OS er best. Klart det er. Hva annet skal man bruke? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 "Gro Ilebakke kjøpte kosmetikkjeden KICKS’ populære adventskalender til nesten 300 kroner til datteren Kathrine (17). Hun er en av flere kunder som nå føler seg svindlet av kosmetikkgiganten." "- Adventstiden er ødelagt, sier mamma Gro." Jeg forstår ikke hva som er morsomt her, kan du forklare? 1 Lenke til kommentar
Punainen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 17 år gammel, og får adventstiden ødelagt av en dårlig adventskalender? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kjøpte en "sport top" fra Pierre Robert. Fy fader, så begagelig. Aldri hatt et klesplagg som sitter så godt og er så komfortabelt. Jeg var så fornøyd at jeg kjøpte en til. Skal aldri bruke vanlig BH igjen. Når jeg har litt mer å rutte med skal jeg kjøpe hele sportskolleksjonen og begynne å jogge. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 17 år gammel, og får adventstiden ødelagt av en dårlig adventskalender? Er moren som sa det da, ikke sikkert ungen bryr seg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Adventstiden ødelagt for en 40 år gammel mor? Folk som sier at noe er "ødelagt". "Dagen er ødelagt!" Hvordan kan man ødelegge en dag? Svakt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvordan kan man ødelegge en dag? Svakt. Med atombombe (eller tilsvarende). Eller kanskje et vulkanutbrudd som dekker hele himmelen med sot? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Med atombombe (eller tilsvarende). Eller kanskje et vulkanutbrudd som dekker hele himmelen med sot? Ja kanskje det, men det skjer uansett for få ganger i forhold til hvormange som hevder dagen er ødelagt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 *Morcheeba - Blood Like Lemonade* Den, og de andre låtene på albumet, er så herlige. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Morcheeba = Rolig habitat! Kan sitte å lytte i timevis, så behagelig musikk. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Å ha musikk på anlegget mens jeg har bena på subwooferen. Deilig. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Skaffa Winamp Pro til telefonen, nå høres det ikke ut som jeg sitter med ullsokker i ørene lengre. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 I dag SKAL jeg rydde og vaske rommmettt 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Å ha musikk på anlegget mens jeg har bena på subwooferen. Deilig. Synd du ikke er jente. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Windows er best. Bare innse det. Du er så søt Refsa. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ylvis gjør meg glad "Tshawe and Yusuf? that's so classical Norway name!" omg dør 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 omg dør ja omg, dør vegg gulv og tak, omg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå