Mchansern Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Den kommer av gener og oppvekstmiljø. (Rik pappa fra Oslo(?) Vest)). Nei, den kommer med nye penger. Ingen med gamle penger (penger som har gått i arv, generasjoner som er vant til ha mye penger) har et behov for å flashe ekstremt med cash. Det er utelukkende nyrike folk. 8 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Du vet dagen har vært gjennomført awesome, når nære venner begynner å lure på om du har tatt sopp! 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Den kommer av gener og oppvekstmiljø. (Rik pappa fra Oslo(?) Vest) (PS. Innlegget må ikke forstås som kritikk eller lignende. Jeg har selv pappa fra øvre middelsklasse. Og det har alltid gjort meg veldig glad). Er jo utrolig mange white trash douchebags å da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Nei, den kommer med nye penger. Ingen med gamle penger (penger som har gått i arv, generasjoner som er vant til ha mye penger) har et behov for å flashe ekstremt med cash. Det er utelukkende nyrike folk. Den kommer når formuen er større enn personen. Sier ikke at det gjelder Amberlamps. Men det er ofte sånn med skikkelig rike og fæle folk. Endret 4. desember 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 C++ eksamen overstått! 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har endelig tatt meg bryet med å melde meg ut av statskirken. Føler meg hakket friere, og det sparer staten en liten sum kroner. Win-win. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 C++ eksamen overstått! >C++ C preprocessor metaprogramming master race! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 >C++ C preprocessor metaprogramming master race! Vel var egentlig Objektorientert C, men kurse kalles C++ Er fordi vi har masse elektro studenter som skal gå videre på C etter jul mens vi skal gå nærmere C++. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Det var for det meste en spøk. Jeg kan ikke C++, men jeg kan C. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Har endelig tatt meg bryet med å melde meg ut av statskirken. Føler meg hakket friere, og det sparer staten en liten sum kroner. Win-win. Gratulerer! Har aldri vært med til å begynne med. Er det noe jeg kan takke min kristne pappa for er det at han er så kristen at han er mot dåp og kirken. Endret 4. desember 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Denne ukens Brille var ekstra morosamt! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Gratulerer! Har aldri vært med til å begynne med. Er det noe jeg kan takke min kristne pappa for er det at han er så kristen at han er mot dåp og kirken. har heller aldri vært med der.... Takket være faren min som meldte meg ut med en gang jeg ble født, eller kanske jeg aldri har vært med? Hmm ikke sikker, men har ikke brydd meg, allt er fint sålenge jeg ikke er registrert plasser som jeg ikke vil være. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Ah yeah! Da var det nye beistet av ASUS superrouteren i hus! 1800 spenn får håpe den er verdt det, men så langt.. Nå fikk jeg faen meg det jeg har betalt for, og litt mer, 46/20 up/ned. Yeah motherfucker! Nå blir det å skjekke ut godsakene denne har inne! Endret 4. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
djfrosk Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 jeg synes du er litt frekk mot meg . . . 4 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Synes likheten i navna deres og bildet og at dere akuratt sier det motsatte blir morsomt å lese Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 stavkirkenyter & stavkirkehater..... 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Tipper det er Lars og Runar som har det moro. Siden de fortsatt henger rundt her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Nei, de er ikke så barnslige av seg. Det er to forumbrukere med doble kontoer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Kan vel være bare én bruker også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå