Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det er fredag, det er fredag. Det er dagen da vi skal bli drita? I dag skal jeg bare slappe av. Utrolig deilig. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Drar på treningsleir i morra tidlig Skal bli så konge! Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Kan bare senke skuldrene. Drit digg. Og i morgen skal jeg på Big Bang konsert! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Big Bang er helt usannsynlig kule. Gled deg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det er fredag og usannsynlig fint vær ute! Jeg skal sole meg og bli brun(ere) og grille med svigers! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) At dagens høydepunkt(sommerens?) skjedde nettop. Var ute med ei jente på tivoli nettop( ) her i Førde, og som om at ikkje det var godt nok, så hørte vi et enormt brak. Eg ante med en gang ka dette var, og såg opp. Rett over oss, var det 2 F16, var riktignok ganske høyt oppe, men kjente det lett igjen. Fikk bare med meg når det ene flyet brukte flare, mulig begge gjorde det. Men et virkelig moro/spennende høydepunkt var det definitivt. Tror aldri eg har sett F16 fly over Førde før. Endret 25. juli 2008 av member-97590 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har noe på gang med ei jente Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Døh.. det du skriver til meg på facebok kan ikke akkurat regnes ut som "ordnings"?? hæhæ. tuller med deg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hahaha tror du Zaroos xD Vel, du har ikke pult henne enda. Så langt har vi "holde hender" og "klemming" i boks. Stå på, gutt. Stå på! <3 you Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Omfg...............................................seriøst Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 At dagens høydepunkt(sommerens?) skjedde nettop.Var ute med ei jente på tivoli nettop( ) her i Førde, og som om at ikkje det var godt nok, så hørte vi et enormt brak. Eg ante med en gang ka dette var, og såg opp. Rett over oss, var det 2 F16, var riktignok ganske høyt oppe, men kjente det lett igjen. Fikk bare med meg når det ene flyet brukte flare, mulig begge gjorde det. Men et virkelig moro/spennende høydepunkt var det definitivt. Tror aldri eg har sett F16 fly over Førde før. Åssen veit du at det var F16? Btw, hørte braket eg og Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Alle tror at jetfly= f16 Endret 25. juli 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 At dagens høydepunkt(sommerens?) skjedde nettop.Var ute med ei jente på tivoli nettop( ) her i Førde, og som om at ikkje det var godt nok, så hørte vi et enormt brak. Eg ante med en gang ka dette var, og såg opp. Rett over oss, var det 2 F16, var riktignok ganske høyt oppe, men kjente det lett igjen. Fikk bare med meg når det ene flyet brukte flare, mulig begge gjorde det. Men et virkelig moro/spennende høydepunkt var det definitivt. Tror aldri eg har sett F16 fly over Førde før. Åssen veit du at det var F16? Btw, hørte braket eg og Kjenner lett igjen eit F16, og Norge har vel ikkje mange andre jagarar enn F16 foreløpig? Skal vel skiftas ut no snart så. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 At dagens høydepunkt(sommerens?) skjedde nettop.Var ute med ei jente på tivoli nettop( ) her i Førde, og som om at ikkje det var godt nok, så hørte vi et enormt brak. Eg ante med en gang ka dette var, og såg opp. Rett over oss, var det 2 F16, var riktignok ganske høyt oppe, men kjente det lett igjen. Fikk bare med meg når det ene flyet brukte flare, mulig begge gjorde det. Men et virkelig moro/spennende høydepunkt var det definitivt. Tror aldri eg har sett F16 fly over Førde før. Åssen veit du at det var F16? Btw, hørte braket eg og Hørte det jeg og. Jeg trodde det var en atombombe elns, det kom nærmere og nærmere. Trodde jeg skulle dø Happy to be alive. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Dette gjorde meg glad i går. En overdrevent diger softis! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Gleder meg til å få nytt hovedkort for å få pc-en opp å gå igjenn Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Skal ut med ei jente snart, og det er nesten 30 grader her :love: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Dette gjorde meg glad i går. En overdrevent diger softis! Oi satan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå