djgudleif Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Av en eller annen grunn tenkte jeg ikke på at jeg kan ha juletre i hybelen min. Det slo meg liksom aldri... MEN JEG BOR JO EN PLASS WHAT THE FUCK. Jeg kan gjøre hva jeg vil!1111111111111 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det øyeblikket du innser at du kan spise bacon når du vil, er du fucked. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Vel, jeg har ikke råd til å bli feit. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Vel, jeg har ikke råd til å bli feit. Ganske billig å bli feit. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nei, har ikke råd til grandis eller bacon eller noe som helst. Men neste gang jeg får lønning skal jeg ha bacon på grandisen, for det var en god ide jeg fant på nå) Jeg har kun råd til nudler, spagetthi, nudler, ris, kyllingkjøttdeig og coop pølser. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Mel og sukker er skitbillig da. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Nei, har ikke råd til grandis eller bacon eller noe som helst. Men neste gang jeg får lønning skal jeg ha bacon på grandisen, for det var en god ide jeg fant på nå) Jeg har kun råd til nudler, spagetthi, nudler, ris, kyllingkjøttdeig og coop pølser. lol as. Trenger ikke se på prisene engang jeg. Herlig å være student. Made 200 hunneds this month working 10 hours in 4 days. YMCMB dudå (200 hunneds = 20 000,-) Endret 3. desember 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Trenger ikke se på prisene engang jeg. Det trenger ikke jeg heller. Jeg har sett dem før og holder øynene langt unna. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Mel og sukker er skitbillig da. Det er ikke så godt aleine da. Dersom man blander det med rømme derimot! Men det er ikke så veldig billig heller. Kanskje jeg burde sende mail til sånne ernæringseksperter og spørre om de kan lage en tabell over hvor mye usunne fettstoffer og sånt som gjør deg feit man får per krone og hva man kan blande det med. Tenker det er lettest å spise sånt i en grøtaktig form, at man tar noe med masse og blander det med noe ala melk bare ikke melk ettersom det er sunt, som binder det sammen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det er ikke så godt aleine da. Dersom man blander det med rømme derimot! Men det er ikke så veldig billig heller. Kanskje jeg burde sende mail til sånne ernæringseksperter og spørre om de kan lage en tabell over hvor mye usunne fettstoffer og sånt som gjør deg feit man får per krone og hva man kan blande det med. Tenker det er lettest å spise sånt i en grøtaktig form, at man tar noe med masse og blander det med noe ala melk bare ikke melk ettersom det er sunt, som binder det sammen. Spør fast food-kjedene i USA. De veit. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nudler og kyllingkjøttdeig. Krydre og lage en saus av ting man har liggende. 21 kroner for en middag. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Spør fast food-kjedene i USA. De veit. Nå har ikke jeg tilgang på de samme ressursene som de har da, blir litt vanskelig for meg å ha flere kuer klare mens jeg propper i de rette næringsstoffer. Tenkte mer på hva jeg kan skaffe på Kiwi eller andre butikker med Trumf-kort. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Deilig jeg har det som fortsatt bor hjemme og foreldrene kjøper mat til meg Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fikk nettopp til å drifte i en donut. Etter litt trening! Morosamt. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Du har tid, du må bare ta deg tid til det. Ofre litt av tiden du bruker på andre ting, f.eks. sitte her inne og syte. -- Fyren her er så awesome! http://youtu.be/wlW5c4tInvY?hd=1 & http://youtu.be/VRuLi8geo7Q&hd=1 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ferdig med å skrive manus til fransk fremføring... Google translate saved my ass. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Hahha fytti grisen! Satt å kjeda meg her jeg sitter med eksamensoppgaver, gikk inn på finn.no for å titte på bil. Så kommer jeg over en som har gått dramatisk ned i pris som jeg har fulgt med på. Ringer, han har fått sin nye bil, den må bort. Stikker bort å prøvekjører med en gang, gir han et skikkelig skambud, kjøper. Nå har jeg ny bil på parkeringsplassen. Må jo ha det litt gøy når man kjeder seg. 2004 modell Volvo V70 med 2 liters turbo og 180hk automat. Synd med automatkassen, men enklere å selge igjen da. Skal bare ha bilen til å kjøre til butikken nå som det er snø og dra på en tur til sverige i romjula. Endret 3. desember 2012 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Er douchebag-attituden med vilje? 5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Garantert. Rot in fucking hell sier jeg bare. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå