Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, heldig dere da som har fri og ingenting å gjøre. Jeg har skole og vil gjerne begynne å programmere men har faen fitte meg ikke tid!!

Jeg jobber rundt 8-10 timer om dagen før jeg kommer hjem og kan programmere. Handler bare om å prioritere godt. Er ikke alle dager man kan.

Lenke til kommentar

Jaja, heldig dere da som har fri og ingenting å gjøre. Jeg har skole og vil gjerne begynne å programmere men har faen fitte meg ikke tid!!

Du har tid, du må bare ta deg tid til det. Ofre litt av tiden du bruker på andre ting, f.eks. sitte her inne og syte.
Lenke til kommentar

Denne typen logikk.

Slike poster gjør meg glad.

Man vet man har gjort noe riktig, når man ikke har behovet for å nyte alkohol i sosiale settinger for å føle seg bra. Har ingen bruk kjæreste, fuckfriend, dra på byen hver helg osv. Har også blitt flinkere til å behandle økonomien min mer riktig, bruker pengene mer på noe som gir meg flere valgmuligheter senere i livet. Alt dette gjør at jeg føler meg mer selvstendig!

Inspirasjonen min er også på plass. Har begynt å tegne igjen, som aldri før. Begynt å se på valgmuligheter jeg har for å studere igjen. Når jeg har fått studiekompetansen min, vurderer jeg å enten studere enten litteratur, illustrasjon eller design, har tenkt på det i mange år, men aldri hatt gutsen til å satse på slike yrker. Angrer ikke på at jeg har tatt utdanningen jeg har gjort, ettersom det fortsatt er noe jeg brenner for, men jeg må ut å oppleve, ta sjanser og gjøre drømmene til virkelighet.

Akkurat nå føles det ut som om livet er euforisk!

Å kjenne denne følelsen, utenom det typiske ungdomslivet er utrolig deilig. Føles ut som om alt er mulig!

Rusa på livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Avhenger helt av hvilken situasjon man befinner seg i. Enkelte ganger for å føle seg bra, andre ganger bedre. Blitt mange gode historier opp igjennom årene!

Blir tvilsomt avholds, men blir mindre festing. Kommer til å holde meg til planen med å gardere meg med alkohol gjennom jula, om jeg plutselig tenker å feire slik som jeg har gjort hvert år siden jeg fikk smaken på alkohol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...