Slimda Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Er ikke Kiwk "dobbelt" så dyrt som andre butikker? Eller var det bare Joker? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Det er ikke Kiwi etter min erfaring, men så pleier ikke Kiwi å være søndagsåpen her i byen heller. Bunnpris derimot. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Mulig det er Bunnpris jeg tenker på, ja. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Når man avslutter ett kapittel, innleder man ett nytt. Med en eller flere åpninger for gode historier. Livet er herlig! Lenke til kommentar
Zt Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Programmering og god musikk 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvis noe var bedre i Oblivion så var det soundtracket. http://www.youtube.com/watch?v=3HYu3-iUc68 1 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Soundtracket i både Oblivion og Morrowind er klasse. http://www.youtube.com/watch?v=W-UZ3i5pYW4 Endret 2. desember 2012 av Hestejente99 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ferdig med oppgave, 5 timer før jeg strengt tatt trenger å være ferdig. Yay! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Skyrim er ikke så ille det heller. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Det er ikke så rart! Samme komponist. Det har bare ikke rukket å bli nostalgisk. Men hørte jeg noe som ligner på det tracket i Oblivion eller har jeg bare spilt for mye Skyrim? Det er uansett mange tema som går igjen i Elder Scrolls. Endret 2. desember 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Stavkirkenyter sine innlegg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Stavkirkenyter sine innlegg. Synd den "kule gjengen" skremte han vekk fra å poste her på diskusjon punktum no. Synes kanskje moderatorene burde gå etter enkelte andres "takt og tone" her på diskusjon punktum no fremfor min! En ting som er kjekt er at for en gangs skyld vil jeg faktisk ha råd til å toge til østlandet for å gå på konsert, om jeg bestiller tidlig. Nå har ikke NSB åpnet for bestilling i Mai enda noe som for så vidt er like greit iom det er et halvt år til, men jeg sjekket prisene i den siste helgen der man kunne bestille og om det koster det samme i Mai vil det bare koste meg sånn 800 spenn for tog+konsert forutsatt at jeg får bo gratis i Oslo noe jeg sikkert får til ettersom jeg er en sjarmerende kar. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Advent i dag...koselig å sitte litt sammen med familien Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 nei hello gryterett Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Håper tavskrieknyter slår seg permanent ned her på diskusjon PUNKTUM NO. Han har mye interessant å komme med. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Eg har no sete her i 10 minutt og 34 sekund med eit smil rundt munnen. Det er ikkje mange låtar som har den effekten på meg. Eg blir alltid glad av musikk, men det er ikkje alt som framkallar eit spontant smil. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Programmering og god musikk Dette er faktisk en meget behagelig måte å bruke tiden sin på. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ja ass, syns veldig synd på deg. Livet er virkelig hardt når man er frisk nok til gå skole, som gjør det lettere å oppnå det man vil i livet. Denne typen logikk. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Å lage CSS maps er kjempefun! Min siste kreasjon: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå