Slimda Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Enig i den! Men nå skal jeg bare være her en natt, før jeg stikker til feriehuset, så nå kan hun bare kjøre løpet ut, mens jeg er her. Såklart, da overlever man litt mas og foring. Blir slitsomt når man bor der i en uke for familiebesøk... Ugh. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Såklart, da overlever man litt mas og foring. Blir slitsomt når man bor der i en uke for familiebesøk... Ugh. Var derfor vi satt opp feriehus, heldigvis. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Slikt er koselig, sånn var min bestemor også. Med en gang man satte foten på gårdsplassen startet hun med å finne frem drikke og mat/kaker etc. Indeed. Det er veldig koslig! Passer alltid på å vise takknemlighet ovenfor de, spesielt siden det kan bli litt mye iblant. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Nå klagde jeg på angående netthandel i den andre tråden, så nå skal jeg si noe hyggelig her. Nettsider som lar deg se alle produktene på én side, slik at man slipper å måtte trykke "Neste side" etter hvert tiende produkt, gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 At jeg får styre en sveiserobot i den nye jobben. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Pass på da, de er rimelig kraftige. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Haha, brannalarmen i klasserommet gikk. Vi kila den fast med en penn så den ble stille og slappa av mens resten var ute. Endret 29. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 29. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. november 2012 "Barneskoleklasse funnet brent ihjel på skolen etter storbrann". 12 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Det ble filmet også! HEhehu Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) synes fortsatt den bråker som et helvete? edit: Var det at dere timet den med musikken som var kult? Endret 29. november 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Den bråka langt mindre enn før, men det var MacGyver-løsninga som var litt kul. Men ja, det var selvfølgelig kult å jamme til det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Haha, brannalarmen i klasserommet gikk. Vi kila den fast med en penn så den ble stille og slappa av mens resten var ute. Hva er poenget med brannalarmer om ingen gidder å ta de seriøst? Greit nok at det sikkert bare var en øvelse, men om det først brenner så hadde dere vært ille ute. Brann er ikke som et lite bål som sprer seg sakte, de kan overta et helt bygg på under 5 minutter, og røyklegge og kvele dere på under 1-2 minutter. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Fikk beskjed på forhånd om at det kom til å bli en test i dag, som vi ikke trengte å bry oss om. Folk gikk ut på grunn av støyet. Vi er ikke så rebelske og tøffe ungdommer. Bare litt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Hva tror du er poenget med en test? At dere skal sitte inne? Det er jo faktisk for at man skal teste (derav ordet test) at dere vet hva dere skal gjøre dersom det er en reell alarm som går. Dette får man ikke sjekket om dere sitter inne på rævva og ler. Endret 29. november 2012 av TMB 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Barnslig og umodent. Og ikke på den positive måten. 1 Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Om ein fekk beskjed om at det ikkje var nødvendig å gjere noko var det gjerne ein test på om varslinga fungerte, ikkje ein test av rutiner. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 "Mens resten var ute" skrev han. Tviler på at resten hadde gått ut hvis de hadde fått beskjed om at de bare kunne sitte inne. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) "Mens resten var ute" skrev han. Tviler på at resten hadde gått ut hvis de hadde fått beskjed om at de bare kunne sitte inne. Folk gikk ut på grunn av støyet, skrev jeg. Selvfølgelig vil folk ut en tur... Det var ikke en brannøvelse, men en test av alarmen. Jesus christ står noen av dere opp med feil fot hver dag eller? Endret 29. november 2012 av coyotemannen 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Hva hvis det begynte å brenne samme dagen som det var test?!!! http://www.youtube.com/watch?v=5r8X3Z-t8bc Morsomste serien jeg har sett btw. Endret 29. november 2012 av Tsjuden 3 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg har staret å være mer positiv person! Det er gøy å få andre personer til å tenke positivt eller noe nytt. Sånn som utsende, alle er pene uansett ^^. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå