Lolliken Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nye mobilen min, Galaxy Note 2. Oh yes, jeg er materialistisk jævel Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Læreren vi har nå tar ikke fravær. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Ingen av lærerne vi hadde hele VGS bortsett fra én tok fravær. I win. Endret 27. november 2012 av TMB Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nye mobilen min, Galaxy Note 2. Oh yes, jeg er materialistisk jævel De er så store at det ser dumt ut. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Far hadde fått en iPhone 5 gratis etter han hadde bestilt en selv. Gjett hvem som får den ene Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Inger Lise Rypdal? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 iPhone 5 er uansett en skitmobil, så lykke til. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Wow, snakk om å prøve å drepe gleden til folk. 8 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 iPhone 5 er uansett en skitmobil, så lykke til. "gratis" Var ikkje du liksom sunnmøring? 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 iPhone 5 er uansett en skitmobil, så lykke til. Jeg liker selv best Android, men hva legger du i at iPhone 5 er en skitmobil? 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 "gratis" Var ikkje du liksom sunnmøring? Jeg hadde tatt den imot, og solgt den. Jeg liker selv best Android, men hva legger du i at iPhone 5 er en skitmobil? Mest et fjasete innlegg, men måten iOS og Apple-systemene er satt opp, er forbrukerfiendtlig. Orker ikke å utbedre om det noe mer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 iPhone 5 er uansett en skitmobil, så lykke til. Gratis smartmobil er gratis uansett. Om ikke annet så kan den jo byttes i noe bra. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg hadde tatt den imot, og solgt den. Mest et fjasete innlegg, men måten iOS og Apple-systemene er satt opp, er forbrukerfiendtlig. Orker ikke å utbedre om det noe mer. Greit nok, det er jeg enig i, men å si at det er en skitmobil er litt for bastant, selv for en hardnakket Androider som meg selv. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nei, det er rein skjær søppel. Fin bordbrikke, men ellers ikke godt for noe. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det er bare feil, men siden du åpenbart troller skal jeg ikke gå lengre i denne diskusjonen - som forøvrig er OT. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 At jeg klarte kryssordet i Magasinet for første gang i dag, gjør meg glad. At jeg så løste to til, gjør meg ekstra glad! Gratis smartmobil er gratis uansett. Om ikke annet så kan den jo byttes i noe bra. Eller enda bedre. Du kan kaste den på bålet! Det gjorde jeg da jeg vant en iPod Nano. Husker enda gleden jeg fikk da jeg kastet den på pinsebålet i 2008 ... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 For en gjeng med skruller. Ser ut til at det blir nyttårsfeiring i Amsterdam i år, noe jeg ser veldig fram til! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det gjorde jeg da jeg vant en iPod Nano. Husker enda gleden jeg fikk da jeg kastet den på pinsebålet i 2008 ... Det er så mye mer fornuftig du kunne gjort med pengene om du hadde solgt den. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ja, det er bare tåpelig. Selv med en Bieber-billett. Hadde jeg fått en, hadde jeg mest sannsynlig solgt den. Men fy faen så fristende det hadde vært å brenne den. Hmm, kanskje kunne brent kvitteringen, og photoshoppet på billetten. Hmm. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 De er så store at det ser dumt ut. Bruker den som en minitab via jobben, når jeg er ute i det fri bruker jeg xperia mk16 proen min. Men god damn den telefonen er genial. Skjønner at Apple saksøker, de når ikke Samsung opp til knærene engang, desperate tapere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå