Cakenommy Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Holder på å forberede meg til en 5-6 timers lang togtur på onsdag. Fyller opp mp3-spilleren min med ny musikk, lader opp gameboy'en, pakker ned bøker og noe søtsaker. Ser faktisk frem til å ta tog, ettersom jeg har fått gode opplevelser med det når jeg har reist alene, enn med familie og venner. Blir som oftest kjent med nye mennesker, eller så drømmer jeg meg bort, mens jeg lytter til musikk og leser bok. Forhåpentligvis er det noen kjekke menn på samme vogn som meg, alltid bra å ha noe fint å hvile øynene sine på! Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Finnes det folk som tar seg tid til å snakke med nye mennesker på tog altså? Det er faen meg det kjipeste. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ja ass, helt klart, finnes ikke noe kjipere enn å bli kjent med nye mennesker, som deler like interesser og kan føre en interessant samtale med. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Andre folk er skumle. Snakke med folk er kjipt. Endret 26. november 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ja, mye bedre å leve med sosial angst. Du har altfor rett! Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Nei, dere misforstår. Det er helt kurant å bli kjent med nye mennesker til tross for at majoriteten av de er latterlig kjipe, men å bli kjent med nye mennesker på tog eller buss er jo toppen av stusselighet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Drev på å pendla med tog ei stund, var noe av det verste når fremmede damer begynner og føre samtaler om masse dritt og rusa folk sjekker deg opp. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Buss, ja. Men hver gang jeg tar tog er det alltid lange turer, da er det koslig å bli kjent nye mennesker. Er ikke så vanskelig å unngå noen heller, om man ikke vil prate med dem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Er ikke så vanskelig å unngå noen heller, om man ikke vil prate med dem. Det er jeg da fullt klar over, og jeg har vel ikke sagt et eneste ord annet enn et lite takk (og hvor jeg skal, om jeg en sjelden gang kjøper billetten på toget) til konduktøreren på de 60+ siste togreisene mine. Noe annet er selvfølgelig helt uaktuelt. Og det er noe som er hyggelig og gjør meg glad. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det er faen så godt med en iskald øl nå på kvelden rett etter jobb. Samma hvilken ukedag det er. Iskald øl og litt spilling med kamerater. Elsk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det er faen så godt med en iskald øl nå på kvelden rett etter jobb. Samma hvilken ukedag det er. Iskald øl og litt spilling med kamerater. Elsk. Oh yes. Faktisk da det er aller best med øl. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 5555 ryktepoeng. Kult. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Hvis du fjerner alle plusspoengene fra OT-baren, så snakker vi. Tråder som SnowDOG's bildetråd er jo plusspoengfarmer. ... ikke at jeg er misunnelig. Endret 26. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hysj på deg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) klassiker Haha, Mr Chi City. Husker hans ene video "Keeping your fridge stocked" eller noe. "NIGGA MADE A PIIIIZA. Allright allright, fuck that shit" Fin fyr. Husker også en jul der han lagde en video der han gikk rundt og ga konvolutter med masse penger i og ga til folk. Samme videoen der han gikk inn i en restaurant og spanderte på alle gjestene. :-) Endret 27. november 2012 av Zeromac 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvis du fjerner alle plusspoengene fra OT-baren, så snakker vi. Tråder som SnowDOG's bildetråd er jo plusspoengfarmer. ... ikke at jeg er misunnelig. Say what Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Drev på å pendla med tog ei stund, var noe av det verste når fremmede damer begynner og føre samtaler om masse dritt og rusa folk sjekker deg opp. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Svensker gjør meg glad. Hyggelige og hardtarbeidende folk. ...også kommer jeg litt i boksa hver gang de snakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå