Xifi Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 At jeg får skjermkortet jeg bestilte for en stund siden i mårra :] Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Hyggelig at jeg snart skal hente PC`en jeg har bestillt på postkontoret. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Ingenting er hyggelig mer Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg gir deg en klem Mongoman, nå har du noe som var hyggelig Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Ingenting er hyggelig mer Isåfall er dette feil tråd ! Men hva er problemet ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Problemet hans er fiksa, han har noe hyggelig nå. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 - Kjærsten min - Vennene mine - Penger på kortet - Syden snart - Sommer og sol Og mange andre fine ting som: Det å få et smil, høre en person er i glad i deg, og ikke minst en meget god dag på treningssenteret ! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Satan, for en rå Maiden konsert. Følte jeg bare måtte si det før jeg bekker i seng snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Første dag av Gla'maten 26 grader, knallsol, blå himmel, masse halvnakne lolis og jbs, skremmende mye god mat og godt øl og alt var bare herlig! Shopping etter å ha vandra rundt der var også ganske nice. Endelig funnet meg en skulderveske jeg tror jeg kan ha ganske lyst på. Samt et par nye sko og en ny garderobe generelt Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Første dag av Gla'maten 26 grader, knallsol, blå himmel, masse halvnakne lolis og jbs, skremmende mye god mat og godt øl og alt var bare herlig! Shopping etter å ha vandra rundt der var også ganske nice. Endelig funnet meg en skulderveske jeg tror jeg kan ha ganske lyst på. Samt et par nye sko og en ny garderobe generelt Var der jeg også Selv om maten var en smule dyr så var det meste jeg smakte på nydelig. Fantastisk dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg gleder meg allerede til de neste dagene. Mer god mat, mer øl på Hansenhjørnet og kanskje litt vodka på den slaviske standen, champis på kvelden og det er meldt flott vær de neste dagene og Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg gleder meg allerede til de neste dagene. Mer god mat, mer øl på Hansenhjørnet og kanskje litt vodka på den slaviske standen, champis på kvelden og det er meldt flott vær de neste dagene og Hvor er dette? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Blir en fin helg i Stavanger Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Å se Dr. House gjør meg glad Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Å legge meg tidlig ^^ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 Å se Dr. House gjør meg glad Å, ja! Det minner meg på at jeg har siste episode av sesong 4 igjen. Har spart den litt, men må vel se den snart. The Office gjør meg også glad. Og Diggnation, The Daily Show, O-fag, Radioresepsjonen og andre ting man kan følge med på og bli "kjent" med programlederne. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2008 at jeg er i en av de periodene der jeg ikke har en eneste bekymring i livet akkurat nå Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Ny skjerm til mobilen er bestilt Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 At jeg fant One By One-CDen av Foo Fighters. Den har vært savnet i flere år. <3 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Det er FREEEEEEEDAAAAAGG!!!!!! Dæææven så deilig det skal bli med helg og en uke fri. Grilling i morgen gjør meg også i usannsynlig godt humør, tipper det blir indrefilet eller noe lignende snacks på grillen. Oh nomnom Endret 25. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå