Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Finnes det frikort som man viser frem på legekontoret enda? Jeg trudde det var avskaffet. Nå skal alt gå automatisk og man får pengene man bruker tilbake på kontoen. Mer lettvint for pasienten.

Jeg er også over frikortgrensen i år, grunnet en brukket tommel som måtte opereres.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det frikort som man viser frem på legekontoret enda? Jeg trudde det var avskaffet.

Hvis man ikke viser fram frikortet hos legen eller på sykehuset, så må man betale der og da, og få pengene tilbake senere av NAV. Men hvis man viser fram kortet slipper man å betale.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Finnes det frikort som man viser frem på legekontoret enda? Jeg trudde det var avskaffet. Nå skal alt gå automatisk og man får pengene man bruker tilbake på kontoen. Mer lettvint for pasienten.

Jeg er også over frikortgrensen i år, grunnet en brukket tommel som måtte opereres.

Ja, jeg fikk nå ihvertfall noe greier i posten for et halvt år siden elns som jeg rotet vekk med en gang.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal ta den gamle platespilleren til foreldrene mine, ettersom de aldri bruker den. Liker veldig godt at de også har mye bra LP-plater liggende.

Gjør meg også glad at de reiser bort på mandag, og blir borte en ukes tid. Herlig!

Endret av Cakenommy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...