Anonym259235 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hadde sykt lyst på noe digg, og var sikker på at jeg måtte gå til butikken men så fant jeg en pakke cookies i skapet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Gubben kjøpte daimboller til meg. Ahhh. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Gubben kjøpte daimboller til meg. Ahhh. hei vent nå litt, har du fått deg type? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 hei vent nå litt, har du fått deg type? Jeg lurer isåfall på hvordan han holder ut. 7 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Aka sugar daddy. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kjemiprosess. Hæ? Kult! Du fikk plutselig 200% respektøkning fra meg. Hva gjør du? Rent arbeidsmessig, liksom? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Så først nå at det har kommet nytt Crystal Castles album! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 King Animal og Koi No Yokan. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Frederick II was a religious skeptic. He is said to have denounced Moses, Jesus, and Muhammad as all being frauds and deceivers of mankind. He delighted in uttering blasphemies and making mocking remarks directed toward Christian sacraments and beliefs. Frederick's religious skepticism was unusual for the era in which he lived, and to his contemporaries, highly shocking and scandalous, and his papal enemies used it against him at every turn. Klikk Hyggelige ting man finner ut av når man studerer historie! Endret 20. november 2012 av CypheroN 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Første gang i mitt liv at jeg ser nordlys. Herregud, så vakkert. Nå er dette tatt med lang lukkertid, så både styrken og fargene er mye tydeligere på bildet, men det var fortsatt et helt fantastisk skue. Endret 20. november 2012 av Coffey 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Nordlys er så utrolig magisk. Opplevde det selv når jeg var i militæret i Nordnorge. Fuck oppgaven jeg hadde da. Det ble vannrett stilling på ryggen, med blikket rett opp. Fy faen så deilig det var å se på. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Blir vel noe fint å se om jeg planter føttene på Andøya i et år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Eneste veien som er verdt å se på Andøya. Den består nemlig av gjørme, myr og stein. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Hæ? Kult! Du fikk plutselig 200% respektøkning fra meg. Hva gjør du? Rent arbeidsmessig, liksom? Nå har jeg ikke fått begynt som lærling enda pga kronisk sykdom. Vanskelig å få plass i systemet etter opphold, ettersom det er ett omfattende pensum. Arbeidet varierer veldig utifra hvordan felt du velger, som er alt ifra olje, metallurgi, fjernvarme, vannkraft, treforedling osv osv. Bredt fag! Du har ansvar for hele eller deler av prosessen. En del pcarbeid, teori i form av flytskjema og skape nye løsninger som bedrer bedriften, vedlikehold av maskiner og deler, kjemiske stoffer, dra ut på stasjoner, elektro, pneumatikk, hydraulikk, reguleringsteknikker og iblant må du lage eller skaffe nye deler. Du skal ta prøver av produktet, som lagres i systemet og blir sendt videre til analyse osv. Kommer i kontakt med arbeidsmaskiner som for eks. CNC, fres, dreibenk, sveising ol. Veldig varierende! Du jobber skift og har friuker, bla. Endret 21. november 2012 av Cakenommy 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Skype + CSS med en kompis ender ofte i noe sånt. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Skype og Youtube ender opp med chille og chatte hele natta Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Når man går rundt og gruer seg til mobilregningen skal komme, i frykt for at den skal være veldig stor. Du unngår derfor å åpne den, inntil det har gått ett par dager. Dagen har kommet, nervene har roet seg, og du river opp brevet, for å se at det ligger en faktura på 0 kr. For en lettelse! Chess ftw. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Fikk jobben på Ekornes! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå