Cakenommy Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Blir sjeldent fornøyd med noe gjør, klarer alltid å finne ett eller annet jeg må forbedre. Kan la en novelle eller skisse ligge noen dager, før jeg ser det fra ett nytt perspektiv, og tar tak i det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Samme her, men det tar mye lengre tid for meg å se det selv enn å få høre det gjennom konstruktiv tilbakemelding fra noen som kommer med gode poeng. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Synes konstruktiv tilbakemelding alltid er gull. Men det innebærer at de har en viss forståelse for hva jeg prøver å formidle. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hadde en bunke med strips og litt el-teip så jeg fikk fiksa headsetet mitt igjen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 når en gutt liker et bikinibilde av en jente på facebook fra sommeren 2011 knis 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Å spille spill igjen, som man spilte i sin barndom. Har vel spilt gjennom Super Mario Bros, Lost levels, Super Mario 3 og Super Mario World og alle Donkey Kong spillene. Nå har jeg begynt på Mickey Mouse. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Å spille spill igjen, som man spilte i sin barndom. Har vel spilt gjennom Super Mario Bros, Lost levels, Super Mario 3 og Super Mario World og alle Donkey Kong spillene. Nå har jeg begynt på Mickey Mouse. dette? spilte det på gameboy da jeg var liten. minner Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Å ikke være fornøyd med noe man var fornøyd med for en uke siden. Progress. Relatert: Eg klarte endeleg ein heil, skikkeleg chin-up (do you even lift etc), og det etter ei veke utan trening pga kraftig forkjølelse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 dette? spilte det på gameboy da jeg var liten. minner Ja, fint spill. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Relatert: Eg klarte endeleg ein heil, skikkeleg chin-up (do you even lift etc), og det etter ei veke utan trening pga kraftig forkjølelse. Gratulerer! Dette kan du gjøre neste uke: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) DAT SKILLS Endret 19. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) At dette var en studenthybelfest i Oslo i år 1900 er veldig kult. Sjekk de gardinene. Hadde Facebook eksistert den gangen, hadde dette vært hva de postet. Tidene endrer seg, gitt. Det eneste som er gjenkjennelig idag er mengden øl på bordet. Endret 19. november 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kan se for meg hvor jævlig kvalme og snobbete de folka der var. Hadde banket dritten ut av dem. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det var da ikke veldig hyggelig. Hva med disse da? Sjekk karen på høyre side som tviholder på statuen sin. Osloby.no har hatt en serie med artikler om Oslo før i tiden, og bildene er virkelig verdt å få med seg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) De folka hadde jeg lett mengt meg med. Men ikke de sossene i første bilde. Interessant, skal ta en titt på bildene nå. Endret 19. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Sjekk karen på høyre side som tviholder på statuen sin. Hæhæ! Blinkskudd det der. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Har nok energi til å rydde rommet i dag. holy shit man Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det gjør meg glad at jeg har gått gjennom store positive forandringer det siste halvåret. Noe som gjør meg enda gladere er at det faktisk skjedde over natten, bokstavlig talt. Vel, en av forandringene ihvertfall. Noe annet som gjør meg glad er at jeg endelig har fått til en daglig, sunn matplan som fungerer for meg. Og ja, jeg trenger det. Og det gjør meg også glad at det faktisk er ting som gjør meg glad til tross for situasjonen min. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Wraps med bacon, bbq-saus, holidaydip, ost og agurk+tomat+paprika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå