Skjelvgråt Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 noobs med få innlegg Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Ikke nok innlegg? Gratulerer, du fant en mulighet til å være sarkastisk. /clap 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Ebay <3 julegaveshopping <3 Begynner ikke det å bli litt i seneste laget? @Cakenommy & @Sexylubb1 Jeg skjønner at dere begge har vanskeligheter for å forstå dette, men dette er ikke OT. Endret 17. november 2012 av Rudde93 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Begynner ikke det å bli litt i seneste laget? @Cakenommy & @Sexylubb1 Jeg skjønner at dere begge har vanskeligheter for å forstå dette, men dette er ikke OT. Neida Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) @Cakenommy & @Sexylubb1 Jeg skjønner at dere begge har vanskeligheter for å forstå dette, men dette er ikke OT. Skjønner at du har vanskeligheter, med å forstå at enkelte liker å stride imot regler/normer. Dette gjør meg glad! Endret 17. november 2012 av Cakenommy 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Begynner ikke det å bli litt i seneste laget? @Cakenommy & @Sexylubb1 Jeg skjønner at dere begge har vanskeligheter for å forstå dette, men dette er ikke OT. Hvordan er din kommentar ikke OT? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Drømte at det fantes noe drittfett! Så drømte jeg at våkna og fortalte om drømmen min til en person og hvor mye jeg ønska at det fantes. Den personen fortalte meg at det fantes noe lignende, og jeg ble superhappy! Så våkna jeg for real, og nei, det finnes faen ikke noe sånt og det ville jo vært helt bak mål. Var en sånn facility der man løp rundt i HEV-suits og konkurrerte mot hverandre. Man brukte halve dagen på å konstruere våpen og lage feller av mekaniske og elektriske devices og kjemikalier, før det var GO! Husker jeg gjorde det enkelt og fylte en bøtte med syre og la den oppå kanten av en dør. The fuck man. Sært. Men det er artig å drømme. Endret 17. november 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Snap Tror faktisk det finnes noe lignende. Se her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Vel, det finnes et spill hvor du kan konstruere dine egne våpner, for å så ta det med inn i en kamp. Rakettkaster som helbreder skade? Yep! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Men det var real life! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Da må du nesten vente på kloningsteknologien blir så bra at man kan spytte ut nye kropper hvert minutt. Evt. noe ala Unreal Tournament. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 (endret) At disse albumene bidrar til å øke livskvaliteten min. Endret 17. november 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=IURCt-ZztWk&hd=1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 At disse albumene bidrar til å øke livskvaliteten min. Jeg liker det! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Bitches som sier når man danser "du prøvde hvertfall" hahahaha fuck you bitch jeg danser bedre enn deg. 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Bitches som sier når man danser "du prøvde hvertfall" hahahaha fuck you bitch jeg danser bedre enn deg. Hahaha, kvalitetsinnlegg. Dette gjør meg glad: http://i.imgur.com/XMDLO.jpg Endret 18. november 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Dette gjør meg glad: http://i.imgur.com/XMDLO.jpg Minner meg på at jeg enda ikke har sett Trainspotting og Requiem for A Dream. Til nedlastning, asap. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Å ikke være fornøyd med noe man var fornøyd med for en uke siden. Progress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå