Slimda Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ikke si det til meg, jeg har mening i livet mitt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Om verden er meningsløs, hva er da vitsen med å leve? Tsk tsk, kjedelig påstand. Fordi, da har jeg ikke noe å bekymre meg over og føler meg fri. Så, ja, derfor. Og jeg har da vitterlig ikke sagt at det er noe vits i å leve. Jeg bare er med for moro skyld. Endret 15. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Da er jo det strengt talt en mening med verden, å underholde deg? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Jeg føler meg ihvertfall mer fri om jeg tar tak i ting, før det blir til bekymringer. Når det har blitt bekymringer, så er det enten eller. Om du vil la problemet vokse og bli større, eller om du vil bli kvitte deg med det. Og få ro i sinnet. Fram til det dukker opp noe nytt. Det kommer alltid til å være noe å ta tak i. Handler om å finne balansen mellom utfordringene livet gir deg og samtidlig kunne tenke hvor jævla godt livet er! Endret 15. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Da er jo det strengt talt en mening med verden, å underholde deg? Riktig. Jeg finner mening i å titte opp mot stjernene og tenke sånne tanker som det her. Meningsløs er kanskje ikke riktig ord, kanskje ordet jeg leter etter betydningsløs. Endret 15. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Riktig. Jeg finner mening i å titte opp mot stjernene og tenke sånne tanker som det her. Meningsløs er kanskje ikke riktig ord, kanskje ordet jeg leter etter betydningsløs. Har du noen gang vurdert å ta utdanning som filosof? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Har du noen gang vurdert å ta utdanning som filosof? Min evne til å ta fornuftige valg ble utviklet ganske sent, så jeg tok ingen fornuftige valg på hverken ungdomsskole eller videregående. Dersom jeg kunne gått tilbake hadde jeg vært ferdig / godt i gang med utdanning som en av tingene som kunne passet meg, og det kunne f.eks vært filosof. Men jaja, jeg prøver sakte men sikkert å gjøre det beste ut av det som skjer nå, og det er vel skolen. Jeg føler meg ihvertfall mer fri om jeg tar tak i ting, før det blir til bekymringer. Når det har blitt bekymringer, så er det enten eller. Om du vil la problemet vokse og bli større, eller om du vil bli kvitte deg med det. Og så ro i sinnet. Fram til det dukker opp noe nytt. Det kommer alltid til å være noe å ta tak i. Handler om å finne balansen mellom utfordringene livet gir deg og samtidlig kunne tenke hvor jævla godt livet er! Jeg prøver å ta tak i det jeg kan, men er ikke alt jeg får til. Så i stedet for og deppe å bekymre meg så prøver jeg å se det fra et annet perspektiv, nemlig i midten av fuckings universet og ting ser ganske smått og bagatellmessig ut derfra! Det er vel den eneste tankegangen som holder meg oppe atm. Endret 15. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Min evne til å ta fornuftige valg ble utviklet ganske sent, så jeg tok ingen fornuftige valg på hverken ungdomsskole eller videregående. Dersom jeg kunne gått tilbake hadde jeg vært ferdig utdannet som en av tingene som kunne passet meg, og det kunne f.eks vært filosof. Men jaja, jeg prøver sakte men sikkert å gjøre det beste ut av det som skjer nå, og det er vel skolen. Bedre sent enn aldri. Du holder ihvertfall på med noe som gir mening nå Man kommer ganske langt med å ha en fornuftig tankegang. Om du er fornuftig når det kommer til skole og jobb, så kan du heller være rebel når det kommer til fritid. Det er slik livet er. Om man faktisk innser realiteten og gjør noe med det, enn å leve i en ønskedrøm, der man fortsatt er barn og ikke trenger å gjøre noe, så kommer man ikke lenger. Når du var liten så hadde du grenser for hva du fikk lov til, du måtte være inne til ett satt klokkesett osv. Nå er du fri til å gjøre hva du vil hva du vil livet, fritiden osv. Du kommer sålangt, som du selv vil. . Jeg prøver å ta tak i det jeg kan, men er ikke alt jeg får til. Så i stedet for å deppe å bekymre meg så prøver jeg å se det fra et annet perspektiv, nemlig i midten av fuckings universet og ting ser ganske smått og bagatellmessig ut derfra! Det er vel den eneste tankegangen som holder meg oppe atm. Bra du klarer å se det fra ett annet perspektiv. Om det er noe du ikke får til selv, så er det ikke vanskeligere enn å spørre om hjelp. Uansett om du føler det er flaut, dumt osv. Verdt det i lengden! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Edit. Endret 16. november 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jimi Hendrix, harmoni for mine ører! Stikker på hyttetur imorgen, blir digg å koble helt ut, med en god bok og en smakfull dram. Bartending-kurs på søndag og tirsdag, blir fett! Så bailer jeg bartebyen på onsdag, til fordel for nordlige strøk noen dager. Så venter tidenes fyllekule på meg når jeg kommer hjem, om nav har klart å overføre sykepengene mine. Smoooth! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Good one! Starta dagen med en David Attenborough-dokumentar. Deilig! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Bestilt julegaver for 2 000 fra play.com og amazon, kommer til å dukka opp masse fine pakker i posten om to-tre uker. Rundt 15 pakker, tror jeg. Endret 16. november 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 En random person som har klikka helt infernalskt på soundclouden min og lagt igjen over 15 hyggelige kommentarer. What the fuck man. Made my day. 3 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Fikk mail om at Hitman: Absolution ble sendt i dag. Da får jeg det forhåpentligvis på mandag. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Adagio for Strings. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Ikke si det til meg, jeg har mening i livet mitt. Anime og mindreårige jenter 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Anime og mindreårige jenter Du blander "Mening" med "underholdning". Lenke til kommentar
Smaak Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 At jeg er ferdig med nesten alle julegavene. Nå må de bare komme i posten. Ebay!! <3 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Etter å ha sett en video, umulig å ha noe annet en et smil etter å ha sett den, 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Anime og mindreårige jenter Dette er jo den beste måten å leve på. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå