Aleks Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Kviser er litt digg å sprekke ja^^ Ikke like digg med gørra som kommer ut da :/ Sopranos, ostesmørbrød og snus gjør meg glad nå Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 En god middagslur er alltid like kjekt hm.. Kanskje jeg burde ha skrevet i ting som irriterer tråden heller? Kjenner at jeg er litt smågrinete etter denne luren :!: Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Akkurat satt opp mobilt bredbånd på pcen, fungerer strålende og veldig imponert over hastigheten Endret 20. juli 2008 av chberge Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Kviser er litt digg å sprekke ja^^ Ikke like digg med gørra som kommer ut da :/ Sopranos, ostesmørbrød og snus gjør meg glad nå Det kan jeg signere på. Pluss, alene hjemme i tre uker. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Mobil med Wlan gjorde meg ufattelig glad flere ganger på ferieturen min. Ingenting som er mer kjekkt enn å kunne sjekke epost og facebook i 10 minutter når det er 12 dager siden sist man så en tv-skjerm eller var i nærheten av et kjøleskap... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) At det ikke er så værst å jobbe på hotell, men av og til, så kan det være litt slitsomt tiltider Gratis ingang i badeparken, 40% på mat osv og gratis biletter (konserter) Endret 20. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 At jeg endelig er hjemme Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 At jeg har bursdag i dag. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 At jeg har bursdag i dag. Gratulere. Du får nyte de siste 6 minuttene av bursdagen din da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Ooh.. i dag som i før klokken tolv, eller etter? Uansett. Gratulerer Hvor gammel blir skrotten? Endret 20. juli 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 At jeg har bursdag i dag. Pop the champane! Salute!! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Ooh.. i dag som i før klokken tolv, eller etter? Uansett. Gratulerer Hvor gammel blir skrotten? Før klokken tolv. Blir fjorten år. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Ooh.. ekte fjortis Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Gratulerer da ^^ Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 tanken på at døden vil inntreffe om ca 50 års tid oh sweet relief Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 tanken på at døden vil inntreffe om ca 50 års tid oh sweet relief Har du det bra for tiden, eller? SIden du kom opp med det.. ENig i at det kan være en befriende tanke, ja, fra tid til annen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 At jeg åpnet meg helt for ei jente jeg liker og har greid å hjelpe ei vennine med kjærlighets sorg idag Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) At jeg har ei jente som er ekstra glad i meg, men vi er ikke kjærester.. enda. Og at jeg har ei veninne som jeg kan snakke med alt og ingenting med! Pluss en bestevenn som jeg har hatt siden jeg var under en uke gammel, som jeg vet varer livet ut! Endret 21. juli 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 tanken på at døden vil inntreffe om ca 50 års tid oh sweet relief Har du det bra for tiden, eller? SIden du kom opp med det.. ENig i at det kan være en befriende tanke, ja, fra tid til annen. har det helt kurrant men takk som spør mass suicide anyone? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 At jeg har ei jente som er ekstra glad i meg, men vi er ikke kjærester.. enda. Og at jeg har ei veninne som jeg kan snakke med alt og ingenting med! Pluss en bestevenn som jeg har hatt siden jeg var under en uke gammel, som jeg vet varer livet ut! Utrolig hyggelig å ha sånne venner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå